בלוג חיי הלילה של שוורצמן



מידי שבוע אני מציגה בפניכם את אנשי סצנת הלילה בירושלים ומביאה את נקודת המבט שלהם על חיי הלילה, ועל החיים בכלל. השבוע שמחתי לגלות כי מבין רבים שלוקחים חלק בסצנה זו, ישנו גם את הצד האחר...

שלום בליינים,

השבוע אני רוצה להציג בפניכם את אחד מהיחצנים העסוקים בעיר. כפיר 'כפירו' לב (27) רווק, אחד מצוות יחצני "אין שני ליום שני, האומן 17" וסוטדנט מן המניין. הליין עובד כבר כמעט כשנה, וחייבת להודות שהוא זוכה להצלחה לא קטנה.

כפיר אני חושבת שלא כולנו יודעים, אתה סטודנט. באיזה מקצוע בחרת?

המקצוע אותו בחרתי, הינו משפטים,אני מצוי בעיצומה של השנה השנייה באקדמיה -'שערי משפט'. בתור ילד תמיד דמיינתי את עצמי בתור עורך-דין מצליח!

אתה מוצא קשר בין המקצוע אותו בחרת לבין חיי הלילה?

ישנו קשר עקיף,שמתבטא בעבודה מול אנשים שדורש יחסי אנוש, כושר שכנוע וכמובן אנרגיות מטורפות.

מתי התחלת לעסוק ביחצנות, ובכלל בעולם חיי הלילה?

מאז ומתמיד, אך הפריצה הגדולה החלה בשנה שעברה מיד עם סיום ההשקה שהפקתי לחברת הצילום 'סיקרט'. פנו אלי הלל פרקש (מבעלי 'האומן 17), ליעד רוח (מייסד ליין 'אין שני ליום שני' וחברי הטוב) וליאור 'דייב' פפרברג בבקשה לחבור אליהם לליין חמישי באומן 17. לאחר עונת מסיבות מוצלחת במיוחד ובמהלך התכנונים לעונה נוספת, התקשר אלי ליעד והפציר בי להגיע לביתו מהר.. שהגעתי הוא אמר לי שאנחנו הולכים לפתוח ליין מסיבות חדש ביום שני שיקרא 'אין שני ליום שני' והאמת שחששתי מאוד אך מהר מאוד נוכחתי לדעת שהליין הפך להיות מהמובילים בארץ. אני חב להם תודה רבה, מועדון האומן 17 זה פסגה שכל יחצ"ן שואף להגיע אליה.

ידעת שהמקצוע הוא לא פשוט בשילוב עם לימודים אקדמיים, ובנוסף הוא דורש השקעה עצומה. איך אתה מנהל את הזמן כדי להספיק הכול?

אגלה לך סקופ קטן...  לא פעם "הברחתי" ספרי חקיקה, לחדר היחצ"נים באומן 17. מדי פעם הייתי בורח לכמה דקות להעיף מבט בחומר.. ואם נהיה רציניים לרגע, יש צורך במשמעת עצמית גבוה מאוד על מנת לעמוד בסיר הלחץ הזה.

איך אתה מתמודד עם המעריצות? אתה מסנן?

זה הקטע שבו בד"כ אני מסמיק.. תראי זה מאוד מחמיא לי, אבל צריך לדעת לעשות את ההפרדה בין הפן המקצועי לפן האישי.. לסנן?בחיים לא!

מה אתה חושב על חיי הלילה בירושלים? ניתן להתקדם בהם?

חיי הלילה בעיר הינם דבר יוצא דופן. הקהל הירושלמי ידוע כקהל מלא בחום ואהבה. אחת הסיבות שמניעות אותי כל שבוע מחדש זה תחושת הסיפוק לראות אותם נהנים, גם במציאות היום-יומית הלא פשוטה אותה אנו חווים. אני סמוך ובטוח שבכל תחום בו אתה משקיע ועושה דברים מהלב תוך שילוב של נחישות ועבודה קשה אתה יכול להתקדם ובינינו השמים הם הגבול, יתרה מכך הקשרים והאינטראקציה עם האנשים הרבים והאוכלוסייה המגוונת בחיי הלילה יכולים למנף אותך בצורה בלתי רגילה.

אתה מעוניין בקשר רציני כרגע בחייך? אפשרי לנהל מערכת יחסים כשאתה עובד בעולם חיי הלילה?

את מכירה מישהו שלא רוצה לאהוב ולהיות נאהב? לא קל לנהל  מערכת יחסים בעולם חיי הלילה,צריך אופי ייחודי המכיל אמון הדדי מצד שני בני הזוג.

אתה רואה את עולם הלילה תופס מקום בחייך גם בעתיד?

ישנה קלישאה שאומרת שזה תחום שברגע שנכנסים אליו,קשה מאוד לצאת ממנו, יש משהו ממכר בעולם הלילה.. סביר להניח שגם אם לא בתור איש יחסי ציבור תמיד אשאר בגזרת חיי הלילה בתור בליין מן המניין.

 

אין ספק שעולם חיי הלילה יכול להיות ממכר ולפעמים גם להצטייר כעיסוק שלילי, אך יחד עם זאת אנחנו קוראים את הדוגמה המובהקת לכך שישנו היבט נוסף לחלקם של אנשי סצנת הלילה בירושלים.

עד לסופ"ש הבא... צאו, בלו ותיהנו.

שלכם, יפית.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה