אליפות גוש עציון בפתח



שיא נרשמים לאליפות גוש עציון ה-10 ע"ש זאב סגל.
קרוב ל-1000 רצים צפויים להשתתף באליפות השנה, שתחל ביום שישי הקרוב. מנהל המתנ"ס, מני כץ: "האליפות מבטאת הלכה למעשה את פעילותינו לקידום הספורט המקצועי והעממי"

שיא נרשמים לאליפות גוש עציון ע"ש זאב סגל, שתתקיים השנה זו הפעם העשירית. אליפות גוש עציון תיערך ביום שישי הקרוב, י"ב באייר, ה-4 במאי 2012, החל מהשעה 06:45 בבוקר.

אליפות הספורט המרכזית של גוש עציון, המוכרת כתחרות ארצית רשמית, הינה אליפות הספורט הגבוהה ביותר בישראל, המתקיימת בגובה של למעלה מ-900 מ'מעל פני הים. אליפות גוש עציון, המציינת השנה עשור שנים, כוללת: טריאתלון, אקוואתלון (שחייה וריצה), מרוץ ריצה של 10,000 מ', מרוץ אופניים של 10,000 מ', מרוץ אופנים של 5,000 מ' ומרוץ ריצה של 5,000 מ'. כמדי שנה, מושכת אליפות הספורט המרכזית של גוש עציון את בכירי הרצים בישראל, כאשר הבולטים שנטלו חלק באליפות הספורט הם אלופת ישראל, נילי אברמסקי, והאחים רן ודן אלתרמן. כל המקצים עוברים בין נופיה הקסומים ועוצרי הנשימה של גוש עציון.

מדובר באירוע הספורט המרכזי של גוש עציון, המושך אליו מדי שנה מאות ספורטאים בגילאים שונים וכן תושבים רבים המגיעים להשתתף במקצים העממיים ולצפות באירוע. השנה, נרשמו לאליפות גוש עציון קרוב ל-1000 משתתפים. הנהלת המתנ"ס החליטה להפיק אירוע ומקצה ריצה לטובת ילדי 'שלוה', ילדים בעלי צרכים מיוחדים. המקצה המיוחד יהיה באורך שני קילומטרים ובו ייקחו חלק הנהלת 'שלוה' וילדי הארגון. האליפות, יש לציין, נוסדה לזכרו של זאב סגל ז"ל, שהיה חובב ספורט מושבע.

מני כץ, מנהל מתנ"ס גוש עציון: "אליפות הספורט ע"ש זאב סגל היא אחד מאירועי הספורט המרתקים והססגוניים המתקיימים בגוש עציון. האליפות מבטאת הלכה למעשה את פעילותינו לקידום הספורט המקצועי והעממי ככלל ואת והספורט והספורטאים בגוש עציון בפרט, והשנה אנו משיקים את האליפות העשירית שלנו, וזאת בהחלט סיבה נוספת לחגיגה הגדולה. כמו כן, השנה הוספנו לאליפות מרוץ מיוחד למען ילדי 'שלוה' כחלק מהפעילות הרחבה שלנו למען הקהילה. צפויה לנו חוויה ספורטיבית לכל המשפחה".

לפרטים והרשמה: מתנ"ס גוש עציון02-9937999/3, פקס: 02-9932618.

 

התמונה באדיבות מתנ"ס גוש עציון.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה