סטריטגול ירושלים 2012 יוצא לדרך



כמו בכל קיץ, גם השנה תושבי ירושלים יוכלו לשחק באצטדיון טדי, בטורניר מיוחד של 3X3. השנה: משחק חגיגי בהשתתפות כוכבי עבר וכוכבי הבידור. וגם: טורניר תקשורת יוקרתי. אלישע פלג: "הטורניר הפך למסורת"

 

רשות הספורט העירונית של עיריית ירושלים תקיים זו השנה החמישית את טורניר סטריטגול ירושלים, 3X3 שחקנים (ללא שוער) באצטדיון טדי. הסטריטגול יחולק לשש קטגוריות גיל, שינועו בין הגילאים 12 עד 40. הטורניר יתקיים בתאריכים 21.5-23.5.2011 במשך שלושה ימים.

 

 

באירוע הייחודי תינתן הזדמנות חד פעמית לתושבי ירושלים והסביבה לשחק על כר הדשא המטופח של טדי. בסטריטגול השנה ייטלו חלק 150 קבוצות, ובמהלך שלושת ימי התחרויות יהפוך אצטדיון טדי לאתר קט-רגל מרכזי, בו יוצבו 7 מגרשים קטנים ומגרש מרכזי אחד בו יתקיימו תחרויות ראווה בין המשתתפים: בעיטות 11 ( פנדלים), הקפצות כדור, רגל הזהב ועוד.

 

 

השנה החליטה עיריית ירושלים להקדיש את המשחק המרכזי לטובת ילדים המאושפזים במחלקות הילדים השונות בבית החולים הדסה עין כרם. ביום שני, 21.05.2011, בשעה 18:30, ייערך בשיתוף ארגון השחקנים, משחק חגיגי בהשתתפות כוכבי העבר המפוארים של הכדורגל הישראלי מול קבוצת כוכבי הבידור. ביום שלישי, ה-22.05.2012, ייערך דרבי ותיקים חגיגי בין כוכבי העבר הגדולים של בית"ר ירושלים לכוכבי העבר של הפועל ירושלים.

 

    

גם השנה, צפויים להתקיים בסטריטגול שני טורנירי תקשורת (ארצי ומקומי), בהם יאבקו ערוצי התקשורת השונים על התואר הנחשק - אלופת התקשורת. בין הקבוצות שהוזמנו ליטול חלק בטורנירי התקשורת: נבחרת ערוץ הספורט, אלופת השנה שעברה, ידיעות אחרונות, ערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ 1, וואלה, one, ynet, גל"צ, קול ישראל, נענע 10, ידיעות ירושלים, כל העיר, זמן ירושלים, רדיו ירושלים ועוד.

 

  

אלישע פלג, מחזיק תיק הספורט בעיריית ירושלים: "טורניר סטריטגול ירושלים הוא אירוע ספורט ייחודי, המאפשר למאות המשתתפים ליהנות מחוויה חד פעמית על כר הדשא של טדי. אירוע זה מחזק את המודעות התחרותית של ענף הכדורגל ומעניק חוויה גדולה הן למשתתפים והן לצופים. טורניר הסטריטגול הפך למסורת בירושלים ואנו שמחים לקיים אותו בכל שנה לאור ההשתתפות והתעניינות הרבה סביבו".

 

התמונה באדיבות עיריית ירושלים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה