מי אמר שאין ים בירושלים?



כמו בכל קיץ, גם השנה תערוך ירושלים את אליפות כדורעף החופים בגן הפעמון. בתפריט: משחקים, חול, מים ובעיקר הרבה כיף. אילן גרין: "אנו ממשיכים במסורת המבורכת של קיום אליפות כדורעף החופים בבירה"

אגף הספורט העירוני בעיריית ירושלים יקיים בפעם השלישית ברציפות את אליפות כדורעף החופים  בבירה. באליפות כדורעף חופים ירושלים, שתיערך בתאריכים ה-29/30.5.2012 בקומפלקס החופים החדיש בגן הפעמון בירושלים, צפויים ליטול חלק עשרות קבוצות כדורעף חופים מרחבי הארץ בגילאים שונים. האליפות שתתפרסם על פני יומיים תכלול, מעבר לתחרות הרגילה, משחקי ראווה מיוחדים של בכירי הכדורעף בישראל ושלל אטרקציות שיעניקו למשתתפים ולצופים הרבים חווית חוף ים אמיתית בירושלים.

ביום שלישי, ה-29.5.2012 בשעה 19:30, במסגרת האליפות, יחנוך ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, את קומפלקס החופים החדיש שייפתח בגן הפעמון. קומפלקס החופים החדש בירושלים, שעתיד לשמש גם את ענף כדורגל החופים, מאגד בתוכו מתחם חול ענקי עם יציעי ישיבה. כמו כן, בקומפלקס הותקנה מערכת תאורה מהמובילות בתחום, בכדי לאפשר קיום משחקים גם בשעות הערב והלילה. את משחקי האליפות ינהלו שופטים בכירים מצוות השופטים של איגוד הכדורעף, כאשר המנהל המקצועי של התחרות הואשלומימוכתרי. 

אילן גרין, מנהל אליפות כדורעף חופים ירושלים: "לקראת עונת הקיץ הקרבה, אנו שמחים לפתוח שוב את קומפלקס החופים החדש של ירושלים. כחלק מקידום ענף ספורט בחופים שמובילה העירייה בירושלים, אנו ממשיכים במסורת המבורכת של קיום אליפות כדורעף החופים בבירה. כמו כן, אנו משיקים בקרוב חוגים שונים ומגוונים של ספורט החופים לרווחת תושבי העיר, בשיתוף מינהל קהילתי גינות העיר. מצפה לנו חוויה ייחודית ומרגשת".


ניתן להירשם לאליפות כדורעף חופים ירושלים באמצעות אתר האינטרנט של עיריית ירושלים.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה