ביקוש חסר תקדים ברישום לליגת בתי הכנסת בכדורסל לנשים בירושלים



בעקבות הבקשות הרבות הוחלט בעירייה על דחיית פתיחת העונה בשבוע. ראש העיר, ניר ברקת: "אנחנו שמחים לתמוך ביוזמה המבורכת של תושבות העיר, ושואפים להפוך את אותה, כמו את ליגת הגברים, למסורת ארוכת שנים"

עיריית ירושלים בשיתוף מתפללות מבתי הכנסת השונים ברחבי העיר, הקימה לראשונה בארץ ליגת בתי כנסת בכדורסל לנשים. בעקבות הפרסומים על פתיחת הליגה, הגיעו לעירייה פניות רבות מצד קהילות נוספות להצטרף לליגה. לאור הביקוש הרב החליטה העירייה לדחות בשבוע את פתיחת העונה ולאפשר בכך לקבוצות נוספות לקחת חלק בליגה. עד כה נרשמו שש קבוצות ובעירייה צופים להכפלת מספר הקבוצות עד למועד פתיחת הליגה ביום רביעי, ה-11/7/2012. הקבוצות יישחקו בשיטת ליגה בת שני סיבובים, כאשר הסיבוב הראשון יחל ביום רביעי בשבוע הבא והסיבוב השני יחל בתחילת חודש ספטמבר.

  

על פי התקנון, יוכלו להשתתף במשחקי הליגה כל החברות המשתייכות לקהילה של אותו בית הכנסת, אך בתנאי שהן מתפללות באופן קבוע בהיכל המיוצג ושיתבצע רישום של לפחות עשר שחקניות בנות גיל מינימאלי של 18 שנים לפחות בכל קבוצה. לרישום  לליגה ניתן  לפנות לאלון חסיד, מנהל הליגה בטלפון 050-5934100. התקציב השנתי הראשוני לליגה עומד על כ-30 אלף שקלים אשר ישמשו את הקבוצות לצורך שכירת המגרש, רכישת מדים, כדורים, שיפוט ועוד. 

  

ליגת הכדורסל לקהילות בתי הכנסת היא פרי יוזמתם של תושבים ירושלמים, אשר פנו אל לשכת ראש העיר ואגף הספורט בבקשה לקיימה, והעירייה הרימה את הכפפה ונעתרה לבקשה. ‏ראש העיר ירושלים, ניר ברקת ציין כי "אנחנו שמחים לתמוך ביוזמה המבורכת של תושבות העיר, ושואפים להפוך את אותה, כמו את ליגת הגברים, למסורת ארוכת שנים בעיר. ירושלים הופכת לבירת הספורט של ישראל עם השקעות חסרות תקדים בתשתית ויוזמות כאלו המשלבות קודש וחול מדגישות את ייחודיותה של העיר".

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה