הסטריטבול מאחורינו



מרתון הכדורסל הגדול במדינה, סטריטבול ירושלים, ננעל במשחק ראווה חגיגי ומרשים למען ילדי 'עלה'. מאיר טפירו ומיקי ברקוביץ', שנטלו חלק במשחק: "זה היה מרגש"

מרתון הכדורסל הגדול, סטריטבול ירושלים 2012, ננעל אמש (יום חמישי) במשחק ראווה חגיגי וססגוני למען ילדי 'עלה'. סטריטבול ירושלים, בהפקת אגף הספורט העירונית בעיריית ירושלים, התקיים זאת השנה ה-16 ברציפות והתפרס על פני שלושה ימים, במהלכם התקיימו 1000 משחקים עם למעלה מ-1000 משתתפים.

 

אמש קיימה העירייה, בשיתוף מנהלת ליגת העל, משחק ראווה חגיגי למען ילדי 'עלה', ילדים הסובלים מפגיעה פסיכו-מוטריות קשות. לטובת המשחק התגייסו שניים מגדולי הכדורסלנים של ישראל בכל הזמנים, מיקי ברקוביץ', שהשתתף לראשונה בסטריטבול ירושלים, וטל ברודי, ששפט במשחק. מול קבוצתו של ברקוביץ' התמודד כדורסלן העשור, מאיר טפירו, שחתם בהפועל ירושלים לפני מספר ימים  וחזר לבירה. עוד לפני המשחק התקיים טקס הצגת השחקנים, שהיה  מרגש במיוחד כאשר כל שחקן עלה למגרש מלווה עם אחד מילדי 'עלה'.

  

מיקי ברקוביץ': "עבורי, להשתתף במשחק הצעדה לילדי 'עלה' זאת זכות גדולה. תמיד כיף לחזור ולשחק, בטח באירוע ססגוני שכזה עם האוויר הירושלמי המיוחד. ללא ספק, המנצחים הגדולים של המשחק היו ילדי 'עלה'".

 

טפירו עצמו הוסיף: "זאת הייתה הרגשה מיוחדת. לראות את האושר על הילדים הללו לאורך כל הערב, זה סיפוק אדיר עבורי. זאת הייתה חוויה לשחק מול מיקי ברקוביץ', מגדולי הספורטאים של ישראל. היה אירוע מרגש ואני מקווה שהצלחנו לשמח את הילדים ולו לרגע אחד".

 
צילום: סקופ 89


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה