החורף הגיע לארצנו הקטנטונת ואנחנו הירושלמים יכולים להרגיש בו כבר מסוף חודשי הקיץ החמים. יחד עם הקור, מגיעה הכבדות שמונעת מאיתנו פעמים רבות לצאת לבלות ואנו מוצאים את עצמנו ללא מעש. לעומת החורף, הקיץ מפתה אותנו לצאת לבלות עם מינימום בגדים ומינימום איפור- הרי השיזוף הוא האיפור הקיצי שלנו. מהי התקופה האולטימטיבית לבילויים? מתי יוצאים לבלות יותר, בחורף או בקיץ? בואו נבדוק איזו עונה מזמינה יותר בליינים/יות לצאת לבלות

חורף- החורף הירושלמי חודר לעצמותינו גם אם נצא מהבית עטופים בכף רגל ועד ראש בשכבות של בגדים ואקססוריז מחממים. על פניו נראה כי הפוך הוא החבר הכי טוב שלנו ולא משנה עד כמה המסיבה במרכז העיר מפתה. הגרביונים הדקים, או להבדיל הג'ינס הצמוד הם לא הרעיון הכי מחמם לחורף הירושלמי. למרות זאת, ירושלים החורפית תוססת בחודשים הגשומים ובליינים רבים בוחרים לצאת מהמיטה החמה היישר אל רחבת הריקודים (שלא פחות חמה!).

קיץ- הקיץ הירושלמי לעומת זאת, לא באמת קיץ חם ומייגע. אז נכון, כל בליינית מרגישה את הקלילות המאפיינת את חודשי הקיץ כשהיא בוחרת "לזרוק" על עצמה שמלה קצרצרה, המבליטה את השעות שבהן היא התבשלה מתחת לשמש בחופי תל- אביב, אך כשמגיעה השעה המאוחרת של הלילה- האוויר הקריר נושף בעורפינו. במקומות המועטים בעיר שמציעים אוויר לנשימה בחודשי הקיץ החמים, דחוס ומעיק כך שגם האוויר שהוצע לנו נעלם בין ריחות הבשמים והעומס גורם לנו לצאת מהמקום כמה שיותר מהר בתחושה של דביקות לחה היישר לאמבטיה.

אני בוחרת בחורף כעונה האולטימטיבית לבילויים. הנה לכם מקבץ של דעות שונות, שהמסקנה העולה מהן תהיה למעשה התשובה לשאלה: מתי מבלים יותר, בחורף או בקיץ?

לימור (23)-  "אני באופן אישי אוהבת לצאת לבלות לרוב בחודשי החורף, קר בחוץ וחם בתוך המועדון. הרגשה של חורף".

עידן (26)- "יוצאים לבלות הרבה יותר בקיץ, האווירה יותר קלילה".

אסף (28)- "אני אוהב את החורף. חוץ מהקור שחודר לעצמות בזמן ההמתנה בכניסה למועדון, אין תחליף לאווירה של החורף במסיבות".

תהילה (22)- "ללא ספק יוצאים לבלות יותר בחורף".

אלמוג (19)- "כשאני חוזר מהצבא אחרי חודש בבסיס אני יוצא לבלות. לא חשוב לי חורף או קיץ".

נועה (24)- " קיץ, קיץ זו העונה האולטימטיבית לבילויים ולשמלות הקצרות".

חן (30)- " בקיץ אני נהנה לשבת עם חברים על בירה במרכז העיר, בחורף אני אוהב את המסיבות החמות. קר בחוץ אבל בפנים חם ושמח. אני בוחר בחורף כעונה המושלמת לבילויים".

אחרי השאלון הקצר, רובנו בחרנו בעונת החורף הקרה כעונה האולטימטיבית לבילויים. בליינים ובלייניות יקרים, תכינו את הכפפות, הכובעים ואת המעילים המחממים כי החורף הקרוב הולך להיות חם מהרגיל. יוצאים לבלות יחד עם הגשם, הרוח, הברקים והרעמים, אך אל תשכחו- בחודשי החורף הגשום, הכבישים חלקים ומסוכנים! סעו בזהירות וכמובן אם שותים לא נוהגים.

שלכם,

יפית.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה