אם את חולת קניות, הכתבה הזאת מיועדת בדיוק לך. במדריך הקטן שלי תוכלי להמשיך לעשות קניות, במחירים סבירים מאוד, ואפילו תוכלי להרוויח מזה כסף. הבלתי אפשרי כבר כאן. תקראי ותיישמי

את מכירה את התחושה הזאת שברגע שאת מקבלת משכורת את חייבת לרוץ לבזבז אותה על פריט הורס חדש שראית, אה וגם בחנות ליד יש איזה נעלי סטילטו הורסות במיוחד, אה רגע ורק עוד ג'ינס וחולצה, ואיך לעזאזעל אני אצא מהקניון בלי תיק?? תעשיית השופינג מושתת על עיקרון בסיסי אחד- 90 אחוז ממכורי הקניות יבזבזו את כל הכסף שאין להם, ויהיו מוכנים לעשות הכל כדי להשיג עוד פריט אחד אופנתי.

וכן, אני מכירה את המשפטים "באמת שהפעם זה שימושי", "זה היה שווה את זה", "מה אני אעשה אם עוד שבוע זה יגמר?", "אין את זה לאף אחת" וכך חודש אחר חודש את לא מצליחה להבין איך ייתכן שנכנסת למינוס של אלפי שקלים "ככה פתאום". תשבי, תנשמי עמוק ותלמדי איך להפוך מינוס לפלוס בעזרת קצת יצירתיות ומחשבה עתידית.

הקדימי את כולן

מתברר שיש דרך לדפוק את המערכת.האם את שופוהולקית מושלמת ויודעת לזהות טרנדים לפני שהם נולדים? למה שלא תרוויחי מזה? גילית טרנד היסטרי, לדוגמא אותם נעלי סניקרס שבתוכם מצוי עקב פלטפורמה של חברת ג'פרי קמבל – הקדימי את כולם וקני אותם ב-ebay  או בחנויות הרשת בחו"ל.

אותן קורבנות אופנה ירוצו על הטרנד החדש ברגע שיגיע לארץ, ואת תצטיידי כבר בזוג, או בכמה זוגות למכירה וכשישאלו אותך איפה השגת את המציאה, תוכלי לומר "אצלי" ולמכור מספר זוגות שהזמנת באינטרנט במחיר מעולה.

עקבי אחר סיילים באינטרנט

כל אתרי המכירות באינטרנט, להלן- ebay, asos ואחרים.. עורכים פעם בעונה מכירת סייל על מספר פריטים מהממים. והרי ידוע שכל טרנד שנוחת אצלנו כבר out בחו"ל. נצלי זאת לטובתך. בדקי ועקבי מתי קיימות אותן המכירות ותרוויחי הרבה פריטים במחירים זולים פי כמה מהרשתות הגדולות.

רכשי פריטים במהדורה מוגבלת

אומנם זה לא הדבר הכי נעים להידחס בתור לחנויות שמשווקות פריטים במהדורות מוגבלות, אך חשבי כמה זה יכול להשתלם לך בעתיד. בזכות שיתופי פעולה של רשתות האופנה אנו מקבלים עוד ועוד קולקציות בלעדיות ויוקרתיות שהרבה מאוד פאשניסטות ישמחו לקנות ממך. אז אם כבר יוצא לך להסתובב ולמצוא פריט שווה במיוחד במחיר הזוי?! קני 2 אחד בשבילך ואחד שתמכרי ב- ebay או בפייסבוק. מדובר בשוק פרוץ לחלוטין. השתוללי חופשי.

יש לך פריט שאת כבר לא אוהבת?

נתקלת בחולצה ישנה שכבר לא בא לך עליה, אבל את ממש מתבאסת לתרום אותה לאחותך. חכי שנייה. בעזרת קצת יצירתיות את יכולה להפוך את החולצה הזאת לחולצה ממש מגניבה. נסי לחשוב מה את באמת לא אוהבת בה, ואם אפשר לשפר זאת בעזרת 20 שקלים אצל התופרת ולצאת עם חולצה חדשה בהחלט. כנ"ל לגבי מכנסיים שיצאו מהאופנה, כי הם מתרחבים, גזרה נמוכה וכו'.. תופרת בעלת ידי זהב תוכל להכין לך מאותם מכנסיים גזרת סקיני, ובמקרה של גזרה נמוכה מכנסי בויפרנד חדשים עם קרעים. קחי יום ותשקיעי בחיפוש אחר הבגדים האלה. אני בטוחה שיש לך כמה שהם לא אבודים.

אל תשמרי בגדים!

בדיוק כך. הארון שלך הוא לא ספריית וינטג'. אם קיימים אצלך בארון בגדים שמעולם לא לבשת, או לבשת פעמים ספורות בכלל וכבר "מהזה לא בא לך" עליהם. ערכי מכירה מדי פעם של כל הבגדים שלך וחדשי קולקציות. תמכרי, ובכסף שהרווחת תקני לך פריטים חדשים. יש לך חברות שהן באותו המצב? ערכו מכירת בגדים ביתית יחד, או אפילו פרסמו בפייסבוק. בנות מחפשות אחר קניות באינטרנט כל הזמן.

 

בהצלחה,

בר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה