הוכפלד: אין אדם שלא טועה



המנכ"ל המתפטר של הפועל ירושלים ערך מסיבת עיתונאים ודיבר על הסיבות לעזיבתו: "לא ניסיתי להסתיר דבר, לא עזבתי בגלל השמועות על הטרדה מינית"

אמיר הוכפלד שהתפטר במפתיע ביום חמישי מתפקידו כמנכ"ל הפועל ירושלים, ערך היום בצהריים מסיבת עיתונאים בה דיבר על התפטרותו ועל התקופה בה כיהן בתפקיד.
 

הוכפלד פתח ואמר: "לא ניסיתי להסתיר דבר. החטא הגדול והנורא שחטאתי בו הוא שאישרתי תשלום של 300 שקלים כהחזרי נסיעות. אלה המעשים שרציתי להסתיר? האם זו חריגה מסמכות?אני לא בטוח".
 
המנכ"ל היוצא המשיך ואמר:"אני לא פוליטיקאי ולא באתי להיות פוליטיקאי. באתי לנהל. בישיבת הדירקטוריון אמרתי חד וחלק שאמשיך בתפקיד אם עומדים מאחוריי. אין אדם שעושה ולא טועה, בטח בסביבת העבודה שבה הייתי. הסיבה בגינה טענו שהלכתי היא 300 שקלים מתוך תקציב של 20 מיליון".
 
הוכפלד דיבר גם על הטענה שהטריד מינית עובדת במועדון:"אין צורך להתעסק ברכילות זולה. הפרשה לא הושתקה, אלא נבדקה על ידי הדירקטוריון ונמצא שאין פגם בהתנהלות שלי. אין טעם להתייחס לסיפור הזה. זאת לא הסיבה שעזבתי בגללה".
 
על הנהלת הקבוצה אמר הוכפלד:"אין לי שום ספק שיעקב לירז או דני כהן רוצים בהצלחת הקבוצה, אבל נעשו דברים שלא עזרו. גידי דודי עזב בהסכמה הדדית כי נוצרה סיטואציה שצריך להיפרד".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה