את הכי יפה כשנוח לך



מזג האוויר הסוער בשבוע האחרון, ללא ספק בישר על בואו של החורף באופן רשמי. אם בעונה נוחה יותר כמו קיץ או סתיו, לוקח לנו (הבחורות) המון זמן להתארגן לפני יציאה, על אחת כמה וכמה זמן ההתארגנות מתארך לו בחורף. העקבים הגבוהים שמאריכים את הרגל, גורמים לנו לסבול ברוב המקרים אחרי שעה וחצי של בילוי ובסופו של דבר לשנוא את כל מי שנקלט לנו באישון העין

 

זוכרים את ה-14 ס"מ שנהגתי לתזז איתם על רחבות הריקודים? גם אני החלטתי שאפשר לצאת לבלות ללא עקבים (רק במקרים מסוימים), ועדיין להיות הבחורה הכי יפה במועדון- הרי הקלישאה היא לא סתם רק קלישאה את באמת הכי יפה שנוח לך! למרות הכול עקבים הם עניין לא פתור בעולם הנשים ולעיתים אנו צריכות להקריב את כפות הרגליים שלנו למען ההופעה. לכל הבחורות שאוהבות ולא כל כך ממהרות לוותר על הסנטימטרים שבארון, בואו נבדוק מתי ולאן ננעל נעלי עקב, והכי חשוב.. כמה ס"מ הן יכולות לשאת.

באחד מהבלוגים הקודמים שלי, רוב הבליינים החליטו שחורף זאת העונה המנצחת לבילויים ודווקא בחורף אנחנו אוהבות את השמלות הקצרות עם הגרביון הדק. המעיל שאנחנו משאירות ברכב לא באמת משרת אותנו, ואנחנו מוצאות עצמנו בכניסה למועדון בלבוש דקיק כשאנחנו רועדות מקור. אחרי כל הסבל הזה, אנחנו מחויבות לעקבים גבוהים? חד משמעית כן. נכון שאפשר לנעול עקב בינוני למועדון ריקודים, אך עם שמלה קצרה וגרביון
 תצטרכו להצטייד בנעל עם עקב גבוה בין 8-14 ס"מ (הכול יחסי בחיים). אם אנחנו סובלות, אז עד הסוף.

שישי בערב, ואת מקבלת שיחת טלפון מהחברות "תוך שעה אנחנו אוספות אותך לאחד הברים בעיר". חורף, קר, גשום.. הכוח הנפשי שנדרש מאיתנו לעמוד מול המראה ולהתארגן, נשאר לחכות לנו יחד עם עונת הקיץ, אז אני חושבת שאפשר להסתפק בנעל עקב קטנה ולא בולטת- עד כ-8 ס"מ. לרוב, אנו נועלות את העקבים ונאלצות לשבת רוב הערב. הרשו לי לחדש: אין צורך בעקב גבוה. 

בסצנת המועדונים והברים, יש את התחושה שנעלי העקב הן חלק בלתי נפרד מחיינו..אז זהו שלא! מכירות את הפאבים השכונתיים? את כוס הבירה אחרי יום עבודה ארוך ומעייף? (כן, ישנן בנות ששותות בירה אחרי יום עבודה ארוך- כמוני). אין כמו לשבת בפאב מעושן, אפלולי מול מסך טלוויזיה ענק שמקרין שידורים חוזרים של "חברים" במגף שטוח נמוך/ גבוה וליהנות מהרגעים הקטנים שלך לבדך. בלי איפור, ללא שמלה אלא משהו ש"זרקת" על עצמך ונעל שטוחה- חלום!

כמה באמת חשובות לנו נעלי העקב? מסתבר שלכל בחורה יש זוג או שניים בארון.  צריך לבחור את נעלי העקב שיתאימו לנוחות שלנו. לפני הכול ואחרי הכול, אנחנו הכי יפות שנוח לנו!

סוף שבוע חמים, מלא בבילויים שיהיה לכולנו.

זכרו- אם שותים לא נוהגים (בנות לא לנהוג עם עקבים).

שלכם,

יפית.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה