טיפים חמים לחורף קר



כולנו מרגישות אותו דבר בעניין החורף, כל מה שבא לנו לעשות בימים אלו הוא לשכב מתחת לשמיכה ופשוט להימנע מלקום. בעניין הלבוש הדבר דומה, אם נאמר את האמת ממש קשה להתלבש בחורף ולהישאר אופנתיות בו בזמן. טיפים קטנים ממני אליכן לחורף שכזה

ווואו. מה זה החורף הקפוא הזה? אם להודות על האמת, קצת נמאס לי. כל מה שבא לי בחורף הוא לשכב מתחת השמיכה ופשוט לא לעשות כלום במיוחד בערב כשהטמפרטורות צונחות בפתאומיות! עבודות, מבחנים, נקיונות, הכל יחכה למחר, או למחרתיים או אולי לקיץ. רק לא עכשיו. לבוש בחורף הוא מסרבל עוד יותר. על אף שזאת העונה הכי כייפית מבחינת אופנה: יש הרבה טרנדים, מעילים, מגפיים, איבזור מכף רגל ועד ראש. זו גם העונה המעיקה ביותר. בגלל הקור שכיחות הדלקות עולה משמעותית בחורף והדרך היחידה לצמצם את המחלות הוא פשוט להתלבש טוב.

הבעיה הכי גדולה שלי למשל היא להתלבש סופר מחמם, ואחר כך להיתקע עם המעיל ביד במשך כל הערב או מסע הקניות. אז מה עושים? איך נשאר אופנתיות גם בקור בלי להיכנע לכל טרנינג שנתפס כפתרון? 

מעיל גדול- ראשית כל אמליץ לקנות מעיל חורף ענק ומחמם. כזה שאפשר לשים מתחתיו חולצה קצרה ועדיין להתחמם מבפנים. לפחות אחד זה תמיד רצוי בארון, ואם את בעניין של חסכון עדיף שיהיה שחור ויתאים למרבית הבגדים שיש לך.

טיפ נוסף בעניין, קיימים מעילים ענקיים שהתחפשו לשמלה, אופנתיים עם כפתורים שפשוט אפשר לסגור ולצאת מהבית, בדרך כזאת תוכלי ללבוש את כל הטרנינגים הקיימים שיש לך בארון מתחתיו, כי הוא ישאר סגור כל הערב.

צעיף זה מאסט- אמליץ תמיד, בכל יציאה לצאת עם צעיף, מחמם וגדול שתמיד יעשה את העבודה בצמצום דלקות מיותרות. והרי ידוע שהאזור שהכי חשוב לחמם בחורף זה אזור הריאות והצוואר, ולכן צעיף גדול ומחמם ישמור לנו עד כמה שאפשר על גוף בריא. בהגיעך למקום חם, הורידי את הצעיף וגלגלי לתוך התיק, אף על פי שהוא יכול לשרת אותך נאמנה גם בתור פריט אקססוריז.

חוק הזיוף- אומנם החורף קצת מעיק עלינו בביגוד, אך בחורף תמיד אפשר לזייף. לזייף זה אומר שאת יכולה ללבוש כל יום את אותו הסריג המחמם והגדול שלך ואת אותו המכנס, כי אם כל יום תחליפי את הצעיף והמגף, הלוק יראה אחרת לגמרי. כי מה שגונב את ההופעה בחורף זה בעיקר האקססוריז, דבר שלא עובד בקיץ כי בקיץ less is more. לכן, השקיעי את כספך באקססוריז חורפיים שתמיד ישדרגו את הלוק שלך- כפפות, כובעים, צעיפים. הם גם זולים יותר מבגדים, וגם ישמשו אותך להרבה מאוד שנים. אמליץ לך לקנות אקססוריז בצבעים אחידים ולא עם הדפסים כדי שיתאימו להרבה לוקים. כמו ברט שחור או לבן, כפפות אדומות או דמוי עור, וצעיפים.

 טרנדים- כולנו אוהבות ללבוש דברים שנחשבים לטרנדיים, אבל חשוב לזכור שלא כל דבר שנחשב לטרנדי עכשיו יהיה טרנדי גם בקיץ או בחורף הבא ולכן לא צריך להשתולל עם הבזבוזים. מספיק שתקני פריט אחד או שניים מהטרנדים שהכי אהבת ושלבי אותם עם דברים שיש לך מהעונות הקודמות או עם פריטים שאף פעם לא יוצאים מהאופנה כמו בלייזרים שחורים, חולצות לבנות, ג'ינסים, טייצ'ים וכו'.

 

אאחל לכולכן חורף חם עד כמה שאפשר, בלי מחלות מיותרות ועם הרבה אופנה וסטייל. שלכן, בר

 

 



תמונות: thinkstock

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה