אלי כהן ניפה את אופיר קריאף מהסגל לקראת בני יהודה



אלי כהן יחזיר להרכב את דומיניק גלאבינה להרכב על חשבונו של קריאף. כהן זועם על ההתנהגות של הקשר. בבית"ר מאמינים כי 8,000 אוהדים יגיעו לטדי. ריקן:"מרגישים ששווים פלייאוף עליון"

בית"ר ירושלים תארח מחר (שבת, 19:30) את בני יהודה בטדי.
 

הקבוצה של אלי כהן מגיעה למשחק אחרי ניצחון על הפועל תל אביב ובסך הכל עם שמונה משחקים ללא הפסד. אלי כהן יודע ששחקניו עומדים בפני שבוע קשה שיכלול שלושה משחקים ולכן צפוי לערוך שינויים, חלקם מאולצים ולחלק את הדקות בין השחקנים במשחקים הקרובים.
 
היום נודע שאלי כהן החליט לנפות את אופיר קריאף מהסגל לקראת מחר. המאמן זעם על הויכוחים של הקשר עם קובי מויאל ואריאל הרוש מול הפועל תל אביב והחליט להודיע לו היום שהוא לא בתוכניות למשחק מחר. בנוסף בקבוצה מספרים שכהן לא אהב את צורת המשחק של קריאף ביום שני ולכן קיבל את ההחלטה.
 
דומיניק גלאבינה שלא שותף מול הפועל תל אביב ישוב ל-11. ביום שלישי תארח בית"ר את אום אל פאחם וכהן יצטרך להסתדר ללא קריאף ופרננדס.
 
בקבוצה מקווים כי התוצאות האחרונות ימשיכו למשוך צופים ליציעים ומעריכים כי מחר יגיעו לטדי כ-8,000 אוהדים.
 
אבי ריקן התראיין היום לתוכנית הספורט שלנו ברדיו ירושלים ואמר: "נצטרך להיות יותר טובים ולשמור על יציבות. יש קבוצות עם סגל יותר עמוק משלנו וכרגע אנחנו מרגישים שאנחנו שווים פלייאוף עליון. לא יהיה קל מול בני יהודה, צפוי לנו משחק מאוד קשה".
 
הרכב משוער: אריאל הרוש, שי חדד, דינו סקוורץ',מתן בראשי, חיים מגרלשוילי, קובי מויאל, דריו פרננדס, אבי ריקן, דומיניק גלאבינה, חן עזריאל, ערן לוי.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה