קטמון ניצחה בשכונה, הפועל הפסידה בנצרת



הלאומית מחכה לקטמון: מאור בן יעקב עצר פנדל, שי אהרון קבע את תוצאת הסיום. הפועל שוב לא ניצחה וככל הנראה נפרדה מחלום ליגת העל. עכשיו זה רשמי: אדם מזרחי חוזר לקריית יובל

הפועל קטמון ירושלים שבה הערב לליגה אחרי פגרה של שבועיים. האדומים הצליחו לשמור על הפסגה אחרי שניצחו את כפר שלם בשכונת התקווה, 1:0.
 

קטמון הגיעה למשחק ללא עוז צבאג ועמית שמש. את מקומו של שמש תפס מאור בן יעקב ושלום עקיבא, הרכש החדש של קטמון ערך הופעת בכורה במקום צבאג.
 
המחצית הראשונה יכלה להסתיים ביתרון אדום. אביעד דנן הגביה כדור שהגיע לעידן שמש ברחבה. החלוץ הנהדר של קטמון נגח פנימה אך שערו נפסל אחרי שהשופט טען שדחף את שוער כפר שלם.
 
בדקה ה-57 יכלה כפר שלם לעלות ליתרון כשקיבלה פנדל אך בן יעקב הציל את הקבוצה ועצר את כדור העונשין. מיד לאחר מכן, קטמון התעוררה מחדש. הקפטן שי אהרון קיבל מסירת עומק מהרכש הטרי שלום עקיבא והכניע את ווהבה עם שער מדהים. קטמון שמרה גם השבוע על המקום הראשון ונמצאת בדרך הבטוחה לליגה הלאומית.
 
לעומת זאת, הפועל המשיכה גם השבוע בנפילה. השחקנים של סלמן עמר ממשיכים להפגין יכולת חלשה ואתמול הפסידו 1:0 לאחי נצרת מפנדל בדקה ה-86.
 
הפועל הגיעה למשחק ללא הקפטן הפצוע עידן טל וללא רם סטי שהודיע שהוא חולה ולא יוכל לשחק. האדומים היו טובים יותר במחצית הראשונה ובדקה ה-36 הורחק שחקן היריבה, אלן מסודי, מה שלא ממש דירבן את שחקני הפועל שלא מצאו את השער. במחצית השנייה חלה ירידה משמעותית ביכולת האדומים ובדקה ה-86 הגיעה המכה: אפי מלכה הורחק וסרג' איילי הצליח להכניע את רפי כהן בפנדל.
 
הפועל סופרת משחק שישי ללא ניצחון וירדה למקום השביעי בטבלה. ביום רביעי תערוך הפועל את משחק ההשלמה מול מכבי פתח תקווה שרשמה אתמול ניצחון נוסף ורחוקה כבר 11 נקודות מהאדומים. הפועל תגיע למשחק ללא אופיר עזו המוצהב ואפי מלכה שהורחק אתמול.
 
בתוך כך, חזרתו של אדם מזרחי להפועל ירושלים סוכמה הערב רשמית. החלוץ ינסה לשקם את הקריירה במדים האדומים אחרי החוויה הלא נעימה שעבר בהפועל כפר סבא.
 
 
צילום: גיא יצחקי, האתר הרישמי של הפועל קטמון ירושלים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה