שלום עקיבא: הקהל של קטמון הוא חוויה



החלוץ החדש של האדומים ערך אתמול בכורה מוצלחת שכללה בישול לשי אהרון. בקבוצה מפרגנים לעקיבא וגם למאור בן יעקב: "פחדנו שעמית לא יעמוד בשער ומאור פשוט שיחק אותה"

הפועל קטמון ירושלים רשמה אתמול ניצחון חשוב נוסף, הפעם על כפר שלם.

הקבוצה של עופר טסלפפה עדיין ללא הפסד בליגה, מה שממש לא מרגש את אנשי המועדון שעוקבים בדריכות אחרי בית"ר כפר סבא שממשיכה גם היא לנצח .

בקבוצה מרוצים מאוד מהופעת הבכורה של שלום עקיבא שהחל להתאמן עם הקבוצה רק ביום חמישי אך כבר אתמול רשם בישול ראשון במדים האדומים.

השחקן אמר היום ל"ירושלים נט": "בתחילת המשחק הרגשתי קצת מוזר כי אני לא כל כך מכיר את החבר'ה וזאת הפעם הראשונה שאני משחק איתם. לאט לאט נכנסתי לעניינים והרגשתי טוב. נהנתי מכל דקה על הדשא".

עקיבא לא חסך מחמאות מהקהל האדום ואמר: "הקהל של קטמון הוא חוויה. אמרו לי שיש לנו קהל מדהים אבל לא ממש ידעתי למה לחכות כי בצפון זה לא משהו נפוץ. הייתה לי הצעה מנצרת עלית מהלאומית אבל החלטתי שאם אני עוזב את עפולה, אני לגמרי עוזב את הצפון ואני שמח שבחרתי בקטמון. אני לא יכול להגיד לך כבר עכשיו שנעלה ליגה אבל מה שבטוח זה שאנחנו השחקנים נעשה את המקסימום".

מי שעוד זכה לשבחים בתום המשחק הוא השוער השני, מאור בן יעקב. בקבוצה מעודדים מהיכולת שהפגין השוער על אף שאתמול שיחק בפעם הראשונה עם הקבוצה: "כולם בקבוצה פחדו מהמשחק הזה כי מאור לא שיחק עד היום באף משחק רשמי. בסופו של דבר, הניצחון הזה רשום כל כולו על שמו. פחדנו שעמית לא נמצא ומאור פשוט שיחק אותה".

ביום שישי תארח הפועל קטמון את ערד באיצטדיון טדי. המשחק יתקיים ב-12:45.

 

צילום: גיא יצחקי, האתר הרישמי של הפועל קטמון ירושלים 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה