איך ליצור תדמית נכונה בעבודה



כולנו חיים בעולם מגוון שהשינויים בו רבים ומהירים. כל שינוי ובחירה חדשה שאנו עושים בעיקר בבחירת מקצוע ומקום עבודה יוצרים עבורנו אתגר חדש, אחד האתגרים הוא לשנות או להתאים את התדמית והלבוש שלנו לאותם שינויים. איך עושים זאת?

לא קל לחיות בעידן בו לסטיילינג יש נגיעה לכל רובד בחיינו, בין אם זה במקום העבודה, ביציאה, בין חברים, ואפילו בבית. כל אחד ואחת מאיתנו בוחר לעצמו כיצד יחיה, במה יעסוק, על פי איזה עקרונות יחיה את חייו ואיך יבנה את התדמית שלו. אותה תדמית שאנו משדרים לסביבה מתחילה בנוכחות ובהופעה שלנו.

אני בטוחה שלא פעם יצא לכם לחשוב רבות לפני ראיון עבודה. איך לעזעזאל אציג את עצמי ומה אלבש? מה אני רוצה לשדר לבנאדם שיושב מולי? והרי אין אופציה שנייה לתיקון רושם ראשוני, אז איך אבצע זאת על הצד הטוב ביותר? קשה לשים את האצבע על הלבוש האולטימטיבי ואומנם זה נכון שאין לשפוט אדם על פי חיצוניותו, אך העובדה היא שמערכת החושים שלנו עובדת מרגע המפגש הראשון. לכן המראה שלנו הוא חלק בלתי נפרד מאיתנו וברגע חשוב, נשקיע בו עוד יותר.

בחירות בחיים נוגעות גם לאופי שלנו. קיבעון באופנה זה הדבר הכי מוכר וידוע: נשים שלובשות רק צבע שחור, בחורות שלובשות רק טייצ'ים, כאלה שאוהבות אך ורק מכנסיים גבוהים ולא מוכנות לצאת מהקופסא. ולהיפך אנשים שאוהבים להיפתח לדברים חדשים: נכנעים לטרנדים או מתנסים בדברים חדשים ובמילים אחרות, לובשים מה שכולם לובשים או עושים מה שטוב להם אף על פי שהחברה מכתיבה כך או אחרת.

הבחירה היא גם לפעמים של איך שאתה מגדיר את עצמך, ומה תרצה שאחרים יחשבו עליך.

כולנו רוצים לקבל התייחסות חיובית לכן נדאג ליצור תדמית חיובית. אז איך נעביר את המסר הנכון לנו במקום העבודה ?

קלאסית ויפה- אם התקבלת לעבודה במשרד, ראשית כל השקיעי בלבוש! בחורה המשקיעה במראה החיצוני שלה נראית ייצוגית קודם כל. לוק קלאסי למשרד הוא האהוב עלי ביותר, מכנס מחוייט, חולצת שיפון בצבע בולט, תיק קלאסי, אקססוריז מנימליסטי (זוג עגילי פנינה יעשו את העבודה) ונעלי עקב עם עקב קטן ונוח, כדי שתוכלי להתרוצץ בנוחות. אם תרגישי יפה, כולם ירגישו בכך.

ג'ינסים- אם את רוצה לשדר תדמית של נוחות בשילוב חכם לכי על ג'ינס, אך אל תשכחי שהחולצה חייבת להיות שיקיית ביותר, כי מספיק שתבחרי בחולצה מעט מרופטת כל המראה שרצית ליצור לעצמך יעלם בשנייה. ממליצה לשלב עם נעלי בובה מגניבות, שרשרת טרנדית ומשקפי שמש קלאסיות. רק אל תשכחי חוק ברזל- ג'ינס קרוע לא עובד בשום מקום עבודה, תשמרי אותו ליציאה בערב.

קוקטייל שיק- אם בא לך לשדר ולהוציא את הנשיות שלך החוצה. אין בעיה כלל! אך לא תמיד כל מקום עבודה יקבל זאת בברכה, ראשית הבחיני אם עוד נשים מתלבשות בצורה כזאת, ואם

במקום עבודה מסוג זה מתאים ללבוש שמלות, כי אם כן השמיים הם הגבול בשבילך.

תתאים במקרה זה שמלה קצרצרה ונשית (לא קצרה מדי) וחשוב לציין שאם בחרת בשמלת מיני השאירי את המחשוף הנדיב לפעם אחרת כדי שלא יווצר מראה זול. נעלי בובה או עקב קטנטן יעשו את העבודה, בשילוב חגורת מותן או ווסט מגניב מעל. אל תשכחי שבמשרד תמיד קר, ולכן הקפידי להצטייד בעליונית ו/או גרביון מתחת. דרך צלחה.

לסיכום, כל בחירה בחיים מובילה אותנו לפעול ולהתלבש בדרך מסויימת ובסופו של דבר רק אנחנו יוצרים לעצמנו את התדמית ולא אף אחד אחר.

אז צאו מהקופסא ומהקיבעון, ותצרו לעצמכן תדמית מהממת, בדיוק כפי שאתן. בהצלחה.

בר.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה