אביב הגיע פסח בא אז מה עושים עם הילדים והחמץ מכל השנה?



פעילויות עם בעלי חיים: אטרקציות לכל המשפחה באזור ירושלים

פסח האביבי הגיעה אלינו והארבה ממצרים כמעט מאחורינו בעוד מכת המצות עוד לפנינו. זמן נפלא לצאת מהבית עם הילדים לראות את הפריחה באוויר ולחוש את הטבע המתחיל מחדש.

שלא סתם יצ'טעמם בבית עשיתי לכם את חצי העבודה ואספתי לכם כמה אטרקציות כפיות משמחות המשלבות פעילות יחד עם בעלי חיים ולמידה. מה שנשאר לכם זה רק לבוא ולהנות.

הגן התנ''כי - אתחיל בפעילות הראשונה בגן התנכ"י בירושלים. פעילות מיוחדות בין 17-25.3 הפעילות מתאימה לכל הגלאים והקבוצות. בכל שעה תהיינה פעילות אחרת והרפתקה שונה. האכלות מודרכות וסיורים. תוכלו לצפות במגוון חיות קטנות עד גדולות כגון פינגווינים ,ג'ירפות ואף עטלפים. בין הפעילויות יתקיימו מופעי תאטרון לימודיים כמו ''שרשרת החיים'' ו"ציצית הזהב של הדוכיפת''.

כמו כן, יתקיים מפגש לכל המשפחה שנקרא חיות וצבעים המלמד את החשיבות של הצבעים בטבע.

אם תמצאו רגע פנוי תוכלו אף ללטף כבשים ולגעת בעזים באחד ממתחמי הגן הקסום.

אבל הדבר אולי הכי מרתק לכבוד הפסח הבא הוא ביעור חמץ – פילים ''סטייל''. בחג הזה במקום לחפש ג'וי לקראת החג לתת לו את כל החמץ שאגרנו כל השנה, נוכל להאכיל בו את הפילים בגן. כן הפלים יאכלו מהיד שלכם עם החדק. שווה במיוחד אם שואלים אותי.

שעות פתיחת הגן:

ימים א'-ה' 9:00 - 18:00

יום ו' וערבי חג - 9:00 - 16:30

יום שבת וחג 10:00 - 18:00.

מחירי הכניסה לגן-החיות

לילד (מגיל 3-18) - 40 ש"ח

למבוגר (מעל גיל 18) - 50 ש"ח

חוות ארץ האיילים - גוש עציון - כרבע שעה מירושלים.

אם חשבתם לשלב אטרקציה מגוונת המשלבת חי בר ואקסטרים באווירה קסומה ואתם לא רוצים להרחיק עד באנג'י עם פילים באלסקה, חוות האיילים רק רבע שעה מירושלים יכולה לספק לכם תשובה לא פחות טובה.

החווה מציעה מגוון פעילויות לקבוצות, לאוהבי טיולים וטבע לכל המשפחה. מפינות ליטוף עד ספורט אתגרי וטיולי ג'יפים ניתן למצוא בחווה הכל כולל פארק חבלים והאומגה הארוכה ביותר בגודלה בארץ. כל זאת באווירה פסטורלית בלב יער קסום. בחווה של ארץ איילים נמצאים כמובן איילים, יחמורים, יענים, אווזים ופינת ליטוף של ארנבונים. את כל החוויה ניתן לסיים אף בכוס יין וארוחה במסעדה הממוקמת במקום. נשמע טוב ...

פתוחה בימי החול בשעות 09:30 בבוקר עד 16:30

ו' מ-09:30 עד-13:30.

*ביום שבת החווה סגורה

פארק הקופים:

אומרים קוף אחרי בן אדם... אני אומרת בן אדם אחרי הקוף .. חייה מאוד מסקרנת חכמה ומתוקה לא פלא שהיא כל כך מזכירה את האדם. שתי אוזניים לשמוע שתי עיניים לראות ואף כדי להריח. ידיים כדי לחוש ולב אחד גדול. המבקרים יסיירו בלווי מדריכים מקצועיים בין מכלאות הקופים כאשר בחלקם נכנסים לתוך אזורי המחייה. מלבד סיורים אלו, תוכלו להנות משלל אטרקציות נוספות כגון: ''חפש את האפיקומן'', פינת חי, פינות יצירה, מתקני ספורט אתגרי, אפריכיף - כפר אפריקאי אותנטי, הבית של טרזן, בקתת התופים, ה-"טם טם" - מתקן שעשועים ענק לילדים.

לכבוד הפסח הקרוב מנהלת הפארק מבקשים ממבקריה להביא אתכם אפיקומן. אם יש לכם צעצועים ישנים הקופים ישמחו לקבלם ולהשתעשע איתם בחג.

א' - ה' - 10:00 - 18:00,

ו' - וערבי חג - 10:00 - 15:00

מוזיאון הטבע- מוהליבר 6, המושבה הגרמנית

רוצים ללטף את רקסי הדינוזאור האחרון? במוזיאון הטבע תוכלו למצוא פעילויות רבות ומגוונות בכל המועד כמו תצוגות מגוונות ממדעי הטבע והזואולוגיה וגם תצוגת העופות היונקים והזוחלים של ארץ ישראל המשולבים בדיורמות (שחזור בתי גידול).

מוזיאון הטבע הוא הרבה יותר ממוזיאון. זהו נווה טבע קסום בלב העיר. בפסח הזה אף נלמד על מכות מצריים כמו צפרדעים והארבה וניחשף לעוד מגוון חוויות תרבותיות, מחנכות ומהנות.  

שעות פתיחה: בימים א' ג' ה' - 9:00-14:00, ב' ד' - 18:00-19:00, שבת - 10:00-14:00

בימי שישי ערבי חג וחג, המוזיאון סגור בחול המועד פתוח בכל יום עד 15:00.

דמי כניסה: מבוגר 15 ש"ח, ילד 12 ש"ח.

טיפ.. בימים של החופש יהיו פקקים רבים אז כדי להגיע גם מוקדם וגם לצרף את החברים למכונית אחת... כך נחסוך גם כסף לדלק וגם נשמור על סביבה ירוקה.


צילום:באדיבות גן החיות התנ''כי.
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה