פינת הסלסולים החדשה של אורטל עמר



מהיום ובכל יום חמישי אני שמחה להביא לכם את פינת הסלסולים החדשה בתכנית נוסטלגיה בהנחיית ירון אילן. אשמח אם תצטרפו אליי, רדיו ירושלים 101FM ו89.5FM, בשעה 13:30

אנחנו נפתח את הפינה עם הזמר אייל גולן. שהתייחס לראשונה כאן בתוכנית מאז הפרשה, עם צאת הסינגל החדש "מתפלל",   מאז הראיון הספיק גולן לחזור מלונדון ובעיקר ניסה לשכוח את הבלאגן סביבו בארץ. עוד אצל גולן שלא נשאר חייב - אם חשבתם שהוא שכח את הפרסום של הבלוגר עומרי חיון, אז טעיתם. גולן הגיש תביעה ומעורכי דינו, ליזי דללי ושי אליאס נמסר: "בעקבות הפרסום של מר עומרי חיון תוך הפרת בוטה של צו איסור הפרסום, נעשה לאייל לינץ' תקשורתי וזאת על יסוד עובדות שקריות ולא נכונות ועל כך נמצה את הדין עם עומרי חיון וכל גורם אחר שביזה והשפיל את אייל". תגובתו של חיון:"התביעה נשענת על כרעי תרנגולת, כפי שיוכח בבית המשפט".


שמועות שמועות... נכון או לא נכון?! משה פרץ עומד, לצאת בשתי הופעות ענק בסוף החודש והאם

 כדאי לו לשנות את שם המשפחה לרייכל? אז לפי שמועות פרץ הולך לשלב את השפה האמהרית בהופעתו... כולנו מחכים לשמוע.  ממשרד יחסי הציבור של משה נמסר: "אין תגובה". מעבר לאמהרית, זוכת בית ספר למוסיקה, אגם בוחבוט הולכת לקחת חלק במופע. 







דודו אהרון
מזמן כבר לא הרווק. לאחר ששב לאקסית המדוברת, עידן צור, עכשיו השניים עולים שלב וצור עברה לגור עם אהרון בבית הוריו בקרית עקרון. אתמול בראיון כאן בתוכנית, דודו רמז לכולנו שהקשר רציני מאד! ואמא ציפורה עומדת להיות מאד מאושרת והטבעת מתקרבת חמסה חמסה. עוד משהו קטן בעניין דודו, אתמול בהופעתו בהאנגר- אחת עשרה הפתיע את הקהל והעלה את הדוגמנית שיר אלמליח בלבוש שלא תואם את העונה - בגד ים!

 

 

 

 

תקרית מוזרה קרתה לזמר, נאור אורמיה. האחרון משיק בימים האחרונים את שירו "תצעק את זה". ביום שני הופיע במועדון בתל אביב. לא מעט מפורסמים הגיעו לפרגן, אבל נאור חתך מהר מאד מהבמה וגם מהמועדון וזה אחרי שבזמן שהופיע עפה לעברו כוס שתייה... לא נעים.

איזה תכשיטים יפים יש לזמרי הז'אנר הים תיכוני? ואני שואלת את עצמי מי עומד מאחורי הכישרון? לא אחר מאשר צורי מסיקה. כמעט כל זמר מאובזר בתכשיט של צורי ולאחרונה זאת הייתה אתי ביטון שקיבלה במשלוח מיוחד לצילומי היחידה, שרשרת, צמיד וטבעת. לפניה היו משה פרץ עם שרשרת פסנתר, שרשרת המיקרופון של אייל, שלו יש כבר צמיד חוליות על שמו, שרשרת האוזניות של דידי וחמסה לליאור נרקיס... הרשימה עוד ארוכה ואנחנו מחכים ליצירות הבאות.

ועכשיו, פינת הסלסול השבועי: מי הוא הזמר המפורסם וחברו שבוחרים למלא את המגירה בביתם בהלבשה תחתונה של נשים עם הטיקטים! ולהחזיק ערכות היגיינה והכל כדי שלא יהיו לה תירוצים לא להישאר ללילה.. 


ונסיים עם עדכונים שוטפים על ההופעות והסינגלים של השבוע האחרון:

אייל גולן, יופיע בשבת הקרובה בהיכל התרבות בת"א בשבעה בדצמבר. שרית חדד תופיע באחד עשר בדצמבר, בהאנגר אחת עשרה עם מופע חדש "ימים של שמחה". יואב יצחק מארח את הפרויקט של רביבו גם כן באחד עשר בדצמבר בהיכל התרבות בת"א. שלומי סרנגה יארח את מושיק עפיה, עשור אחרי הדואט המצליח "חלום מתוק", בעשרים ושלושה בינואר בתיאטרון חולון.

עוד סינגלים חדשים: ישי לוי וארקדי דוכין בשילוב מיוחד הוציאו את השיר "תמיד תשארי" ורגב הוד עובד בימים אלה על סינגל חדש שהוא מלחין וכותב בעצמו.

כל סלסול (עדכון) בזמר הים תיכוני שלחו לי למייל:
[email protected]
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה