פינת הסלסולים בתכנית הנוסטלגיה ברדיו ירושלים בהנחיית ירון אילן.
101FM ו89.5FM
כל יום חמישי באחת וחצי בצהריים

שנת 2013, חמשת האירועים המרכזיים שבלטו השנה בז'אנר הים תיכוני:

5.מופעי החורף מנצחים את מופעי הקיץ.  הקור, לא הפחיד אף לא מעריץ אחד וכולם התייצבו ומילאו את המופעים. החורף מבחינתנו הוכתר- עונת ההופעות.

 4. השנה הייתה שנת 'שיתופי הפעולה'- זמרים רבים מצאו עצמם עולים על במה אחת יחד, דוגמת מרגול וזהבה בן, שימי תבורי ואביהו מדינה, הפרויקט שמארחים את חיים משה, דקלון ועוד, דואטים משותפים יצאו לאור בין משה פרץ לליאור נרקיס, עופר לוי ויובל טייב, שריף וגילי ארגוב ועוד רבים וטובים.-אנחנו מפרגנים על הפרגון.

3.במקום השלישי, עומר אדם והחיבור לקהילה הגאה עם השיר 'תל אביב'- שמחים שגם הזמר הים תיכוני תומך.

2. אחד לפני האחרון, זאת ללא ספק הייתה השנה של משה פרץ שהצליח להביא אחד עשר אלף איש פעמיים להיכל נוקיה כדי לצפות בו וכמובן גם להתחתן.

1. ובראש הרשימה, הפרשייה שהתפוצצה בסוף בהד גדול - 'משחקי החברה' שנקשרה לשמו של אייל גולן.

_________________________________________________________________

קצת מליל הסילבסטר, בן אל תבורי חוזר לשוק הרווקים ומהיום הוא פנוי להצעות בסילבסטר הוא הגיע לחגיגה של הוט מלווה בלפיד מהרווק, רון שובל החליט על בילוי אינטימי עם חברים, קובי פרץ וליאור נרקיס נשארו עם האישה בבית, עידן יניב חגג במסיבת אירוסין לאחותו, חיים משה סיים את השנה על במה בפריז, משה פרץ פירגן ל"מצויה" וחגג שם עם האישה ועומר אדם ושני יצהרי בילו במסיבה הכי שווה בעיר והיו המוזמנים של בר רפאלי. חובה לציין ששני יצהרי ובר לבשו את אותם המכנסיים- לא נעים.

אייל גולן סגר את סוף השבוע האחרון של שנת 2013 ברומניה, עם לאון מהאח הגדול. מיד שנחת, נצפה בהופעה של נסרין, שם התקיים מפגש מיוחד בינו לבין עידן רייכל. השניים הסתודדו רבות ושוב כולנו מצפים שהשיחה כיוונה לדואט משותף בין השניים. את 2013 אייל סוגר עם השיר הכי מושמע ברדיו- 'סטטוס מאוהב'- ברכות.

__________________________________________________________________

כנראה שלהופיע בפסטיגל זה משתלם, תשאלו את שלומי שבת. שזכה בטקס נבחרי הילדים לשנת 2013 כזמר השנה והצליח לגבור בדרך על כמה וכמה זמרים- שאפו.

דודו אהרון ממשיך לבלות עם הצמודה, עידן בארצות הברית והפעם השניים נחתו בווגאס ישר למתחם הוי אי פי בהופעה של בריטני ספירס. מי שעוד ישבה קרוב לזוג הייתה, פריס הילטון, דודו לא נשאר אדיש, הוציא את האייפון ומיד תיעד לכולם את המפגש! – אחלה דרך לחגוג את   הסילבסטר.

עופר לוי לא מספיק לאתגר  אותנו עם דואטים נוספים שהוא מבשל, והפעם עולה שמן של זוכת 'אייל גולן קורא לך',נסרין, והפתעה, הזמרת הישראלית שזוכה להצלחה גדולה בטורקיה, לינט. מנהלו של עופר לוי, יובל ניסני, מסר בתגובה:"אנחנו מקבלים פניות ושוקלים אותן".

משפחת פרץ, שימו לב, עוד בן נכנס לעסקי המוסיקה. ניר פרץ, האח של משה פרץ, החליט גם הוא להיכנס לתחום והפעם על עמדת הדייג'י- הכל נשאר במשפחה.

לא נעים, דיווחנו לכם על מתיחות בין אייל מלכה לבין הזמרת ג'ולייטה והיום זה רשמי. ג'ולייטה הגישה תביעה לפרק את  החוזה ביניהם. תגובת מנהל יחסי הציבור של ג'ולייטה, עופר מנחם:" המכתב הגיע לידיו סמוך לעלייתו למטוס. כשישוב ארצה בימים הקרובים עורך דינו ישיב לנוגעים בדבר".

טרנד חדש מתחיל לקבל תאוצה – והוא עונה לשם- "חפלה רב". שיעורי תורה משולבים בשירה מתקיימים בתקופה האחרונה כמעט כל שבוע! דודו אהרון, עופר לוי, הפרויקט של רביבו, שימי רון, איציק קלה, יובל טייב, יניב בן משיח כבר לקחו חלק, ולדעתי זאת כנראה רק ההתחלה של הרשימה.....

סלסול מיוחד: מי הם הזוג שחתם על הסכם ממון... האישה לא ממש רצתה אבל הזמר לא השאיר ברירה. מה דעתכם?

סלסול נוסף שלא יכולנו לוותר עליו.: מפקד וחייל... מי שבר דיסטנס? זמר מוכר ומצליח החליט לקחת את מפקדו ללא פחות מסוף שבוע ברומניה.

 

חמישה דברים שלא ידעתם על אתי ביטון: 

  1. אתי יודעת להקפיץ כדור מהרגל לראש לפחות שלושים פעמיים.
  2. כשהיא הייתה קטנה היא זרקה אבן על ילד שהרביץ לאחיה ושברה לו שן . באותו הערב הגיעה לבית הוריו עם שקית ממתקים – כדי לבקש סליחה.
  3. היא לא תלך לישון  לפני שכל השמיכה תהיה על המיטה.
  4. כשהייתה בת עשר היא זכתה בתחרות כישרונות צעירים ובכרטיס טיסה לדיסנילנד אבל אל תתבלבלו היא המירה את זה בשיעורי מוסיקה.
  5. אתי שומרת שבת בשנתיים האחרונות- אחרי שנדרה נדר באומן.


הופעות
הפרויקט של רביבו יעלו הערב, על במת האנגר אחת עשרה ויארחו את אלי לוזון, ובמוצ"ש הקרובה הופעה נוספת שבה דקלון יצטרף אליהם לבמה, באותו היום ברדינג 3 תוכלו למצוא את ליאור נרקיס. 

היום  באילת למשך סוף השבוע אייל גולן בהופעה במלון פריווליג'. בעוד שבוע בדיוק קובי פרץ יופיע על בימת רידינג שלוש.
לירון רמתי יוציא בשבוע הבא סינגל חדש "כשאת בוכה" ויפתח בסיבוב ההופעות שלו במנדיס- בר ביהוד בתשעה בינואר.
בשישה עשר בינואר מרגול וזהבה בן מגיעות להיכל התרבות בפתח תקווה, יומיים אחריהן שלומי שבת יגיע לבנייני האומה בירושלים.

 

 להאזנה לפינה: 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה