העיקר שתהיה שנה טובה



חגיגות השנה האזרחית החדשה כבר מאחורינו ולמען האמת לא מעט אנשים יצאו מהבתים כדי להרים כוסית או שתיים. ירושלים התקשטה לכבוד היום השנוי במחלוקת אך המאוד נחגג . מהם הלקחים שהפקנו מעומס הבליינים? והאם גם כשמתבגרים מעדיפים את ההמון הצפוף על הרחבה? מיד נגלה

עכשיו לאחר סיום החגיגות המדוברות ביותר בעולם לכבוד השנה החדשה, אפשר לסיים את הסוגיה הלא פתורה הזאת של "לחגוג או לא". כאדם ליברלי אני מציעה לכל אחד לעשות את אשר הוא מאמין בו בלב שלם. אני חוגגת את השנה האזרחית ומקבלת את פניה בחיוך כל השנה מחדש (כן אני שותה המון ביום הזה). אני חייבת להודות שהשנה ירושלים התלבשה לכבוד החגיגות יותר מכל שנה אחרת בה חגגתי – אם זכרוני איננו מטעה אותי כי האלכוהול מוחק את הזיכרון.

תפריטים מיוחדים במסעדות, תפאורה, זרקורים ועוד מלא הפתעות חיכו לנו מהכניסה לעיר ובמקומות הבילוי השונים. אווירה שמחה הייתה בחלל העיר, מועדונים היו מלאים עד אפס מקום והתור למסעדות היה בלתי נתפס (חשוב להזמין מקום מראש, וגם שמפניה!). הזמנתי מקום לשניים באחת מהמסעדות בעיר ולמען האמת, לא חיכיתי זמן רב. הבחנתי בעניין חשוב שצריך לדבר עליו: ככל שמתבגרים אנחנו מעדיפים שקט ופחות רחבות ריקודים.

המסעדה שסעדתי בה הייתה מלאה והציעה תפריטים מיוחדים בקהל הגדול התערבבו  זוגות נשואים בגיל 40+ או זוגות צעירים שביקשו לבלות לבד ללא רעש המועדונים והחברים. רווקים וצעירים בעיקר לאחר צבא, ממלאים את המועדונים והברים בעיר ובעיקר שותים ללא הכרה. מסעדות אינן מדברות לקהל צעיר? מועדונים לא מדברים לקהל מבוגר? איזה שטויות! הכול עניין של רוח הנפש (ועומק הארנק) ואני מתכוונת לעובדה שהשנה המון זוגות בגילאים בוגרים יותר, יצאו לבלות בבר טוב מיד לאחר הסעודה החגיגית במסעדה. אני מכירה כמה כאלה באופן אישי.

ואני למרות גילי הצעיר יצאתי הזקנה.  אחרי שסעדתי ושבעתי, החלטתי לנסוע הביתה ולחגוג יחד עם הכרית שלי- והתירוץ שלי היה עייפות מצטברת. אולי בגלל שלצעירים הזמינות לבילויים וכמובן הרגשת השייכות גדולים יותר, הם ממתנים את זמני הבילויים ואילו מבוגרים יותר מבקשים את הרגשת הצעירות חזרה.

ללא ספק אפשר לומר שככל שמתבגרים מבקשים לגוון את חיינו ואת מקומות הבילוי אליהם אנו בוחרים לצאת, אך בכל זאת נעדיף שקט נפשי ולעיתים גם פיזי עמוק יותר. מה לגבי הלקחים מהצפיפות הנוראית ביום חגיגי שכזה? יחצנים ובעלי מועדונים רבים הפיקו לקחים חשובים כמו הפקת מסיבות במקומות פתוחים למען חניה! ובעיקר לפנק את הבליינים במבצעים רבים לקראת חצות (צריך להיות ממש שיכורים כשמנשקים צפרדע).

בעיקר הפקנו לקח חשוב והוא לפתוח את שנת 2014 בחיוך ובאהבה גדולה, כי אין כל רע בלחגוג את השנה האזרחית החדשה. שנה טובה לכולנו וכמובן אל תפסיקו לבלות.

עד לסופ"ש הבא, תבלו ותרקדו

זכרו- אם שותים לא נוהגים

שלכם,

יפית. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה