הרצח בואן גוך: אחד הנאשמים הואשם בהריגה והנאשם הנוסף זוכה



בית המשפט המחוזי הרשיע היום (יום ד') את אחד הנאשמים ברצח במועדון הואן גוך בעיר, הנאשם הנוסף זוכה בעבירות שיוחסו לו. אמו החורגת של איציק מור ז"ל "הרצח שלו היה שחיטה, לא ייתכן שילדים נרצחים והנאשמים יוצאים עם עונש קל"

כזכור, איציק מור ז"ל נדקר למוות במהלך קטטה בחודש אוקטובר 2009, זאת בעקבות ריב בין צעירות במועדון הואן גוך בירושלים.
בעקבות האירוע הוגש כתב אישום נגד שני נאשמים האחד, נחום בן יצחק והשני אוהד דדון. שניהם תושבי מעלה אדומים.

השניים הואשמו בעבירות הריגה , חבלה בכוונה מחמירה , תקיפה בנסיבות מחמירות והחזקת סכין.

התביעה האשימה את הנאשמים בביצוע העבירות האמורות כמבצעים בצוותא, זאת מכוח דיני השותפות, מבלי שייחסה למי מהם את מעשי הדקירה הפיזיים.
 
היום (יום ד') גזר שופט בית המשפט המחוזי, יורם נועם כי נחום בן יצחק מורשע בעבירות של הריגה, חבלה בכוונה מחמירה והחזקת סכין. ואילו אוהד דדון זוכה מהעבירות שיוחסו לו בכתב האישום.

בראיון לרדיו ירושלים אמרה היום בת זוגו של אביו של איציק מור ז"ל "זה מאוד קשה, היום היו מהומות בבית המשפט בגלל שאחד הנאשמים יצא זכאי ואני רוצה להתנצל בפני משפחת דדון על דברים שנאמרו. ברור לנו שגם אם נחום (הנאשם שהורשע) יקבל את מלוא הדין, לא ייתכן שילדים נרצחים והנאשמים יוצאים עם עונש קל".
עוד הוסיפה סופי על המקרה ואמרה "היה ריב שנגמר ברצח, פשוט רצחו לנו את איציק, זהו הייתה ממש שחיטה, איציק היה חייל, הוא היה ילד מדהים וחייכן ויכלת לראות שילד בן 20 היה אהוד מאוד על ידי כולם. פשוט לקחו לנו את החיים של הילד, ועכשיו משחררים את אחד הנאשמים".


תמונה: flash 90 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה