מי שלא הגיע לחגיגות יום ההולדת ארבע שנים לרדיו ירושלים, וודאי יודע שהפסיד את אחת מההפקות המושקעות וללא ספק המפוארות בשנה האחרונה בעיר. אם אתם שואלים את עצמכם מה היה כל כך מדהים במועדון האומן 17, כדאי לכם לגלגל מטה ולקרוא את הפרטים הקטנים

כמו שציינתי, בשבוע שעבר במועדון האומן 17 בתלפיות חגגה משפחת רדיו ירושלים יום הולדת 4 שנים נפלאות ופוריות. הערב התחיל עם מוסיקה אלקטרונית עדינה במיוחד, אוכל משובח ואיך אפשר לשכוח- אלכוהול. מבלי ששמנו לב המועדון התחיל להתמלא ומעריצים רבים נהרו לפגוש בסלבס האהובים עליהם. הגיעו לחגוג יחד איתנו ולברך במזל טוב: ירון אילן, אלעד עמדי, סיוון קליין, אלירן מהמרוץ למיליון, רוסלנה רודינה, נאור אורמיה, אלין לוי, שרית אביטן, רוברטו בן שושן, מישל דיין, מאיה רובין ועוד רבים וטובים.

התפאורה כולה הייתה מוקדשת לתחנת הרדיו ובכל מקום היה ניתן להיתקל בתמונה של ידוען אחר. בנוסף חולקו חולצות של מועדון האומן 17 ורדיו ירושלים, ריחנים לרכב קונפטי מהתקרה ומה לא?! את הערב פילפלו צמד בנות שפשוט הרעידו את העמדה במקום. ויקי מקריאניס ולנה גולדברג הביאו פן אחר של מוסיקה אלקטרונית והוכיחו כי אפשר לעשות שמח בשילוב סגנונות מדהים של ענפי האלקטרוני. פחות אהבתי את הלבוש החושפני, אבל אי אפשר לומר שזה לא שיווקי מצידן- מלכות!

בשלב המתקדם של הערב כבר דיברתי כמה שפות לטיניות שהמצאתי, האלכוהול זרם כמו מים והידיים היו באוויר- אנשים התקרחנו מכל הלב, חייכו והכי חשוב חגגו ובגדול! חייב לציין כי זו הפקה שהושקעה בה המון מחשבה ויצירה במטרה לרענן את העיר, לחדש וכמובן לחגוג עם המשפחה הגדולה של הרדיו. כך קיבלנו את השנה החדשה, את ט"ו בשבט שאנו חוגגים השבוע ואת יום ההולדת שלי בעוד שבועיים. התגובות שבאו למחרת היו מדהימות.

תודה רבה לכל מי שלקח חלק בהרמת ההפקה המדהימה הזאת לכבוד יום ההולדת שלנו, תודה רבה לגדי קסטיאל על ערב מושלם לכולכם על התגובות החמות והאהבה הרבה, לצוות המועדון וכמובן לכל משפחת רדיו ירושלים הגדולה. אני נהנתי וגם חבריי שהגיעו למקום לפגוש בסלבס, לשתות ולרקוד עד או הבוקר.

נתראה בחגיגות יום ההולדת חמש שנים לתחנת הרדיו בשנה הבאה. ככה עושים מסיבה- ככה צריכים להראות חיי הלילה והתרבות בעיר, מלאי אור ושמחה.

עד לסופ"ש הבא, תצאו ותבלו

זכרו- אם שותים לא נוהגים

שלכם,

יפית. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה