הוארך מעצרם של החשודים בתקיפת תלמיד בבית ספר בפסגת זאב



בית משפט השלום האריך את מעצרם של שלושה קטינים החשודים בתקיפת תלמיד בן 14 בבית ספר בפסגת זאב ביום ראשון האחרון, הקטין הרביעי שוחרר למעצר בית

מעצרם של 3 קטינים שתקפו נער בן 14, תלמיד כיתה ח' ביום ראשון בבית ספר בפסגת זאב, הוארך עד ליום רביעי הקרוב. הקטין הרביעי החשוד בתקיפה שוחרר למעצר בית.

כזכור, ביום ראשון האחרון תקפו ארבעת התלמידים, תלמיד כיתה ח'. הנער פונה לבית החולים הדסה עין כרם כשחבלות בכל גופו.
אתמול (יום ב') נפתחו הלימודים בעיר בשיחות והסברה למניעת אלימות, עיריית ירושלים הנחתה את כל בתי הספר בעיר לפתוח מחר את יום הלימודים בפעילות הסברה למניעת אלימות, זאת בעקבות מקרה התקיפה.


ראש  מינהל החינוך בעירייה, משה טור-פז ויו"ר ארגון ההורים בירושלים, פז כהן גינו בשאט נפש את התקפת האלימות המזעזעת וקראו למשטרת ישראל למצות את הדין עם תוקפי התלמיד.ההנחיה באה על רקע האירוע החמור שהתרחש היום (יום א') בבוקר במהלכו הותקף תלמיד חטיבת הביניים בבית ספר בעיר. מיד עם התרחשות האירוע צוות בית הספר התערב, סייע בטיפול ראשוני לתלמיד שהוכה והזמין אמבולנס שפינה אותו לבית החולים הדסה עין כרם. במקביל, הנהלת בית הספר הגישה תלונה במשטרה, בעקבות המקרה החמור. לאחר העברת הטיפול למשטרת ישראל, צוות ביה"ס קיים שיחות ופעילויות חינוכיות להרגעת התלמידים ובמטרה להעניק להם סיוע, ככל שיידרש.


תמונה: flash 90

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה