שבוע מגניב עם עדכונים בגזרה הגברית, מה נלבש באביב הקרוב, הסיילים הכי שווים השבוע ולמי ג'וני דפ הציע נישואים? כל התשובות בפנים

תגידו, זאת רק אני או שיום חמישי הוא היום הכי עמוס בשבוע? מה עשיתי לך מרפי שתקעת לי את כל הסידורים ליום החמישי? כל הגשות העבודות בלימודים מתרכזות ליום אחד - יום ה' ואני פשוט לא מספיקה לעשות כלום! יש גם מין עניין כזה (שלי עם עצמי) שקוראים לו דחייה לדקה ה-99 . אז האשמה קצת יורדת ממרפי ועוברת אלי. מתגעגעת לימים שהייתי ילדה קטנה שסירבה ללכת לביה"ס והיתה "מבלפת" שהיא חולה בכל הזדמנות רק כדי לסחוט עוד 3 שעות מול התכנית האהובה עלי ביותר "קטנטנות" וכמובן שהבעיות שלי התמקדו ב- "האם ללכת ליום הולדת של דנה?" ו"מה אלבש לחוג בלט?". היו זמנים… ועכשיו הם לא איתי יותר. אין לי זמן!! חייבת למצוא לזה פתרון. בהול.

השבוע ליקטתי לכם את החדשות הכי מעניינות והסיילים הכי שווים השבוע! התחלנו.

רק לא זה! שמעתי ממש לאחרונה שהטייצים הופכים להיות הדבר החם הבא (עדיין לא סיימתי..) לגברים! מה אני אומרת על זה? עדיף שלא אגיב. הטייצים החדשים יקראו meggings והם מותאמים בדיוק למבנה הגוף הגברי (עם כל מה שכרוך בו). איך זה התחיל? גם אני השתוקקתי לדעת. אדם פרק ואנדרו וולק הקימו מותג שלם לטייצים בשיקגו וכיום הם כבר מוכרים בלא מעט מדינות בארה"ב. אם ג'סטין ביבר אימץ לעצמו את הטרנד זה לא אומר שלכם מותר! הטייצים יגיעו אלינו ממש בקרוב ויוצעו למכירה במגוון הדפסים. תהנו!

ספורט אלגנט? לא עוד. הקולקציות החדשות של אביב 2014 מביאות עימם מראות חדשים, רעננים שכוללים מכנסיים רחבים יותר, ארוכים יותר ומחמיאים הרבה יותר. השילובים המתוחכמים עדיין יכולים להיראות ספורטיביים אך משוחררים לחלוטין. פריטי המפתח בלוק בסגנון שינחת אלינו ממש בקרוב הם מכנסיי בוייפרנד עם טוויסט בבדים מפתיעים, סריגים בגזרת אוברסייז עם מראה צמוד בידיים, חצאיות קולג' לנשים ואפילו ג'קטים מגניבים בתוספת כובעים.

מי ברשימה המובילה של הגברים המתלבשים הכי טוב בעולם? אני אלך על ג'וני דפ שלא מפסיק להפתיע עם בגדים שאלוהים-יודע-מאיפה-קנה-אותם (אני רוצה גם!). ג'וני שגם התברך ביופי כובש, קסם אישי ועוד הרבה דברים שכולנו היינו רוצות - מתחתן! אז מי את אמבר הרד? ומה הסוד שלך? מדובר בדוגמנית ושחקנית מדהימה בת 27 שבעבר היתה לסבית. אמבר הכירה את דפ בן ה-50 בשנת 2011 כששיחקו יחד בסרט "יומן הרום". לפני שהתפרסמה בתור "החברה ההורסת של ג'וני", אמבר הייתה בזוגיות צמודה עם הצלמת טסיה ואן רי במשך ארבע שנים. הקינאה מטפטפת - תצליחו.

סיילים שעושים חשק לגנוב את כרטיס האשראי של שרי אריסון:

-טליה סול פותחת ב-70% הנחה על כל החנות שלה - Atelier. כל זה קורה ביום חמישי עד חמישי - 23.1-30.1. רמת ים 12, הרצליה פיתוח.

-לגברים שביניכם - מכירה מיוחדת של דורון אשכנזי - עד 70% על מכנסיים, חולצות ומעילים מהעונות הקודמות. וכל הקולקצייה החדשה מושקת ב-30% הנחה.

-המכירה הסופית-סופנית-רוצו-לפני-שיגמר של רשת סטורי - גרז' סייל של עודפים וסאמפלים עד 90% הנחה. בימים חמישי-שבת. בסניף דיזנגוף (דיזנגוף 117).

-עד 40% הנחה על מותג הנעליים B.Unique בכל סניפי הרשת ועד גמר המלאי.

-הנעליים הכי משוגעות במדינה - שופרא - עד 40% הנחה על קולקציות החורף, בכל סניפי הרשת ועד סוף ינואר.

-סאקס - החנות עם הבייסיקים הכי יפים (ויקרים!) בהנחות של 40% הנחה על כל קולקציית החורף בכל סניפי הרשת!

-מהיום ועד יום שבת מתקיימת מכירת פופ-אפ - סוף עונה של "בל אנד סו". עד 60% הנחה על קולקציית החורף. רחוב מוהליבר 30 ת"א.

-מכירת סוף עונה של legaloutfit - עד 40% חברה חדשה עם עיצובים אירופיים של שתי חברות מדהימות (מיה וסוזן). המכירה תתקיים בשדרות ההשכלה 17, בניין ב', קומה 16, דירה 89 תל אביב. ממליצה בחום.

-אירוע "קולאז' חורף" של קרן שביט- מעצבים ומותגים של אופנה ולייף סטייל. החל מהיום ועד יום שבת. מרכז הירידים - גני התערוכה, שדרות רוקח 101, תל אביב.

 

תקנו, תיהנו ותעדכנו.

אוהבת ומאחלת לכולם סופשבוע מלא בהפתעות.

בר.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה