האם אתניקס כותבת שיר חדש לאייל גולן?, האם המירוץ למיליון מגייס כוכבים מהזמר הים תיכוני? ומתי ליאור נרקיס מגיע להופעה בירושלים?

אנחנו פותחים את הפינה עם אייל גולן שחזר אלינו אתמול בסערה אחרי סיבוב ההופעות המוצלח שלו בארצות- הברית ובשורות טובות בידנו! אמנם ההופעה בפארק הירקון של  אתניקס לגולן לא תצא לפועל, כפי שהוצע לפני שמונה חודשים. אבל בשקט בשקט, ולראשונה אצלנו, נספר לכם שזה לא מונע מהם לכתוב ולהלחין לאייל שיר חדש. אנחנו זוכרים את הלהיטים הגדולים שזה הניב בעבר- כולם מצפים לאלבום שיצא באפריל.

'המירוץ למליון' עובדים חזק על עונה חדשה ובה עתידים להשתתף כוכבי וי.אי.פי. אבל כנראה שהפקת המירוץ צריכה לשנות את השם ל- 'מירוץ לזמר', ולמה? השבוע נראו הפרויקט של רביבו יוצאים ממשרדי 'רשת' וציפור קטנה לחשה לי שהם קיבלנו הצעה, אבל הם לא היחידים. הרשימה רק  מתארכת. גם עומר אדם זכה להתייחסות, ליאור נרקיס וקובי פרץ .. וכמו שזה נראה היד עוד נטויה- תתארו לכם את כולם על מסך אחד?

עוד אצל הפרויקט, לראשונה מזה שנתיים, רביב בן מנחם, חוזר להפיק ולעבד לזמרים אחרים והפעם לא אחרת מאשר נסרין, שעובדת בימים אלה על הדיסק החדש- אנחנו אוהבים שיתופי פעולה. 

ואם כבר הזכרנו את ליאור נרקיס,  אנחנו חייבים לברך ולומר שאחרי שני בנים נרקיס מצפה לבת- הוא כבר לא צריך לדאוג כי השניים הגדולים ישמרו עלייה- ברכות. 

כבר אמרנו שאחד הרגעים שעשו לנו את 2013 במוסיקה המזרחית היה כשעומר אדם שר את הלהיט 'תל אביב'. הפעם החיבור לקהילה הגאה עולה שלב. עומר יעלה בשישה בפברואר על בימת האומן 17 בליין הכי חם של הקהילה 'אריסה'- וסחטיין על תל אביב. 

בקרוב משה פרץ יצטרף לתת את גרסתו בבית המשפט  לתעבורה בפתח תקווה. וכן ניחשתם נכון, הוא שוב עלול לאבד את רישיונו. פרץ נתפס נוהג 59 קמ"ש מעל המהירות המותרת. לפחות הוא יכול להתנחם בשער הניצחון שכבש במדי נבחרת הוותיקים של קרית עקרון. 

מכירים את זה שפתאום אתם מגלים שחבר קרוב הוא בעצם קרוב משפחה? חיים משה ורן שפיר עלו על קשר משותף! אז תעקבו אחרי: אח של סבתא מצד האבא של רן היה נשוי לאחות של אמא של חיים. עקבתם?

עידן יניב כבר שר לנו 'חיים בסרט הודי' אבל עכשיו הוא זה שהולך לחיות בסרט הזה. יניב יטוס במסגרת תוכנית חדשה של YES ל'בוליווד' שבהודו שם ינסה את מזלו בתעשייה המקומית- בהצלחה בצעדי הריקוד. 

נזי שקורי יוצאת מהארון ונחשפת. הזמרת בת ה25 החליטה לעשות מעשה אמיץ ולהיות הראשונה בז'אנר שיוצאת מהארון- אנחנו מפרגנים על הצעד. 

סלסולון: לא נעים אבל חובה להתייחס. למי שפיספס יש טרנסג'נדרית שבילתה עם זמר מפורסם ביחסיים אינטימים. ועכשיו היא החליטה לסחוט, היא מסתובבת לה עם תמונה של השניים והוא רק רוצה שיפסיקו להסתכל עליו מוזר.  

הופעות:

בשבת הקרובה תוכלו למצוא את מרגול וזהבה בן ממשיכות להפציץ בסיבוב ההופעות שלהן והפעם בתאטרון חולון, כאן בירושלים האווירה מתחממת. בשני הקרוב יגיע ליאור נרקיס לזאפה ירושלים ושלושה ימים אחרי בשישה בפברואר ישי לוי באותו המקום. הפרויקט של רביבו יעלו לבירה באחד עשר בפברואר. ויום לפניהם בעשרה בפברואר אייל גולן יעמיד את כולם על הרגליים בהיכל התרבות בתל אביב. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה