אייל גולן חוזר לשגרה: ממלא את היכל התרבות בתל אביב ומפרגן לקולגות, ומה הסיפור עם השיר הלבנוני-חם!
שתי תוכניות ריאלטי חדשות שקשורות בז'אנר הים תיכוני עומדות לצאת לדרך, איזו הופעה התפוצצה בגלל אלימות? מזל טוב למושיק עפיה ונאור אורמיה. הרבה סלסולים חמים!

נפתח את הפינה עם מה שהסעיר את לבנון. האם השיר 'צלילים של דמותה' שכתב והלחין אופיר כהן לאייל גולן, ויצא בתחילת השבוע, הועתק?  אז אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר בבלאגן. חשוב להדגיש שעיבוד פתיחת השיר אומנם דומה ומזכיר את צלילי השיר הלבנוני- של וואל קפורי, אך לא מדובר בשיר שהועתק. תגובת אופיר כהן לעניין:" משמיעה של השיר עולה כי אין שום קשר ולו במעט בין שני השירים במילים ובלחן, חשוב לציין שעד אתמול מעולם לא שמעתי על הזמר והשיר המדובר, נכון שישנו דמיון קטן בפתיח המוסיקלי של השיר אך הוא אינו שייך כלל למילים והלחן שיצרתי והוא נוצר על ידי המפיק המוזיקלי של השיר שבטבעיות מושפע ממגוון רחב של שירים

מתוך האינסטגרם של אייל גולןוסגנונות מהארץ ובעולם״.

 

עוד אצל גולן, הזוגיות עם רוסלנה רודינה, מתחזקת ולאחר שבילה איתה סוף שבוע באילת, השנייםנראים קרובים מתמיד ומבלים את הרוב הזמן יחד- אייל אפילו זכה למרק בשר טעים מידיה של רוס.                                                                                                          

 

 

 



לא רק נשות הכדורגלנים. כל הנשים של.. תתכוננו, כי ערוץ 24 התחיל בגיוס ל-'נשות הזמרים'.  שמעתם נכון. אז לכל הנשים החזקות של הז'אנר הגיע הזמן שתוכיחו שאתן לא רק מאחורי הקלעים ותראו לנו מה אתן שוות.  בהמשך נעדכן מי התקבלה ומי נשארה בחוץ.              

בעולם הריאלטי. רון שובל חוזר למסך ולא תאמינו אבל אחרי גולסטאר הוא מתכנן לכם הפתעה והפעם אתם הולכים לצפות בו מחפש נפט. ואל תטעו לרון יש פרטנרים בחיפושים אחרי הזהב השחור, טום קשתי, נירו לוי ובראשם אורן זריף. את החיפושים הם יעשו גם מחוץ לגבולות הארץ- מה שבטוח בלי נפט או עם נפט זה הולך להיות מצחיק.    

מתוך האינסטגרם של ליאור נרקיס

 

 

 

ום שלישי האחרון ליאור נרקיס וספיר שלו, יצאו לבילוי הכי זוגי- לצפות יחד בסרט. לצערכם שחזרולרכבם גילו כי הכינו להם הפתעה לא נעימה והרכב נפרץ- לא ברור מה הפורץ ניסה להשיג- כי שלל לא היה שם.                                                     

 

 

 

 

 

 

ראובן המלאך, חגג ברית לבן שלו ועופר לוי הופקד על תפקיד הסנדק וחגג את זה בעגול- כי זאת הפעם הארבעים שלו בתור סנדק. בנוסף, באותו האירוע נכח תמיר גל השניים לא מדברים כבר תקופה ארוכה, אבל כנראה שהאווירה הפשירה את הקרח בין השניים והנה קיבלנו גם סולחה- מזל טוב.                                                                                              

שלומי שבת, שוקל להקליט שוב אלבום דואטים ולשחזר את הצלחת האלבום 'חברים'. אז מי שבעניין זה הזמן להציע לשלומי שיתוף פעולה לפני שהוא יתחרט.                           


תגידו מזל טוב לנאור אורמיה ולמושיק עפיה. אורמיה השתחרר אחרי שלוש שנים מצה"ל והילד אזרח באופן רשמי, לעומתו מושיק, קיבל חבר חדש למשפחה כלב מסוג דוג דה בורדו העונה לשם 'טד'.                                                                                              

ולסיום העדכונים השוטפים, דיווחנו לכם שעומר אדם, מתחזק את הקשר עם הקהילה הגאה, וכך היה כשהגיע שבוע שעבר להופיע בליין ה'אריסה'- הידוע. למה שעומר לא התכונן, שאחרי שלושה שירים בלבד הוא ירד מהבמה והכל בעקבות אלימות, ההופעה הופסקה ועומר לא חזר- חבל.

סלסול מיוחד: חשבנו שאלו רק שמועות אבל כולם אומרים ואנחנו לא יכולים להישאר אדישים. בשקט- בשקט מתבשל לו זוג צעיר וטרי בתעשייה. הם בני עשרים וקצת, והאם זה רציני קשה לדעת, אבל מה שבטוח הם החליפו נוזלים. 

 

הופעות:
היום (ה') רון שובל, עולה על בימת המנדיס בר ביהוד ויקבל את יום האהבה הבינלאומי, כמוהו גם ליאור נרקיס שיחלק אהבה לקהל במשכן אומנויות הבמה בבאר שבע,
אייל גולן מפציץ בהיכל התרבות וממלא את ההיכל עד אפס מקום, תוכלו לראות אותו שוב על בימת ההיכל ביום שני הקרוב ב- 15/2 יחד עם הופעת אורח של מאיה בוסקילה,
וב- 24/2 אל תפספו כי משה פרץ עולה לבירה ויופיע בבנייני האומה עם המופע שלו 'מול כל העולם'.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה