מעניין אותי לדעת איזה סוג קהל הבליינים בעיר אוהב יותר- יין לבן או אדום? למה זה כל כך מעניין? זה התחיל בהתערבות ביני לבין חבר טוב שמאוד אוהב יין אדום. אתם וודאי מנחשים שאני חובבת סוגים שונים של יינות לבנים. ניחוש מוצלח! אז איזה צבע, ריח וטעם מזמינים יותר בתרבות הלילה?! מיד נברר

כפי שציינתי, הכול החל משיח פשוט בין חברים שחולקים חוויות אלכוהול. ואז זה הגיע, הנושא החלוק ביותר בתוך כל העולם הזה. מה אוהבים יותר, יין לבן או אדום? כפי שכבר ציינתי הנושא מאוד מורכב ואף יש כאלה שעל מנת להתחמק מויכוח שטחי מעדיפים לרדד עוד יותר את הסוגיה, בכך שמקטלגים את היין הלבן כמועדף על נשים ואת האדום מועדף על ידי גברים (רק שיש בשר בתפריט).

הויכוח נמשך כל כך הרבה זמן, בו חברי הטוב ניסה לשכנע אותי שהוא ידע לבחור עבורי את היין האדום המושלם ואז אני אודה שיין אדום טעים לי, ואני מצידי נשבעתי שיום יבוא והוא ילגום יין לבן ויהנה מהטעם המתקתק שאני אוהבת. כמו שאתם ודאי מדמיינים לעצמכם, הויכוח לא הסתיים ועברו שבועיים שלמים ללא החלטה. לכן החלטתי לסיים את הפארסה הזו ולהוכיח לחברי הטוב כי אני צודקת, יין לבן טעים יותר מהסיבות הבאות:

-יין לבן רומנטי, עדין ומתאים כמעט לכל אירוע שמח.
-יין לבן בשונה מהיין האדום לא מרדים, אלא מרים את מצב הרוח
-יין לבן מתוק יותר ומעניק לאוכל טעם רענן. כל זאת ועוד...

כמובן שהסיבות האלה הן לעניות דעתי בלבד, מה גם שאני בטוחה שיין אדום מתאים וטעים למס לא מבוטל מהאוכלוסייה. אז איך למעשה נחליט? אני כנראה אלגום טעם משובח של יין אדום חצי יבש, שלצידו נתח בשר טוב ושמן. רק עליי להזהיר את בן זוגי לדייט, כי קיים מצב שבו ארדם על הצלחת. אני מקווה שאצליח להזמין דג מפתה במסעדת דגים על החוף ואצליח לשכנע את חברי הטוב, כי יין לבן צונן מתאים לסוג מסוים של אוכל.

אז הויכוח למעשה לא יגמר לעולם, לכן נלמד להתפשר ונדע איפה להזמין כל צבע של יין. אני בכלל אומרת, בואו נזמין את שני הצבעים ונשיר עד אור הבוקר. מה שחשוב להזכיר ולהדגיש, אם שותים לא נוהגים ואם הוא ג'נטלמן- הוא יזמין מונית.

עד לסופ"ש הבא, צאו ותבלו.

תרקדו עד אור הבוקר ותפרקו את כל מה שאגרתם במהלך השבוע.

זכרו- אם שותים לא נוהגים

שלכם,

יפית. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה