ירושלים של אקסטרים



ראש העיר ירושלים חנך היום (ב') את סקייט פארק ירושלים הגדול בארץמתחם ספורט בינלאומי מקצועי, חדשני ואטרקטיבי מהמתקדמים ביותר בעולם

הסקייט פארק תוכנן בסטנדרטים בינלאומיים, בהשקעה של 10 מיליון ש"ח וישתרע על שטח של 2.5 דונם! אגף הספורט של עיריית ירושלים הופקד על קידום התכנית וחברת מוריה ביצעה את הפרוייקט.
 

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, החליט לאמץ יוזמה של בני נוער וצעירים שפנו אליו בבקשה להקמת סקייט-פארק ברמה בינלאומית בירושלים וכעת החלום הפך למציאות. "שמחתי לאמץ את היוזמה של בני הנוער ובזכותם ירושלים מצטרפת היום לערים מובילות בעולם עם סקייטפארק מקצועי ומודרני שהופך את גן הפעמון יחד עם כדורעף החופים ומתקני הספורט הנוספים בו לפארק אתגרי מוביל מסוגו אשר ימשוך אליו מבקרים רבים מכל הארץ", ציין ברקת.

הגולשים  יוכלו ליהנות מחוויית גלישה איכותית בסקייט פארק מקצועי בסטנדרטים בינלאומיים מהמקצועיים והאטרקטיביים ביותר בענף הגלישה כולל בריכות גלישה ענקיות בעומק של 2.5 מטר!.

הסקייט פארק מאפשר גלישה מיטבית עם מינימום נקודות חיכוך בין הגולשים. כ- 70 גולשים יוכלו להשתמש במתחם בו זמנית וליהנות ממתקני STREET  קלאסיים  יחד עם בריכות גלישה ייחודיות BOWLS) )  עם סוגי COPPING  שונים.

בנוסף, הקומלפקס יכלול טריבונת ישיבה של כ 70 מקומות ישיבה, המוסדרת והצללה  לקהל הצופים ו מערכת תאורה בעוצמת הארה לגלישה מצוינת בשעות הערב והלילה. 

 גודלו, איכויות הגלישה שבו ואפשרויות הצפייה בו מעמידים את סקייט-פארק גן הפעמון בירושלים בשורה הראשונה עם מתחמים דומים בעולם, ויאפשרו בו קיומן של תחרויות עירוניות, ארציות ובינלאומיות.

מנכ"ל מוריה, דורון נויוירט: "חברת מוריה שמחה להיות שותפה בצוותא עם עיריית ירושלים ואגף הספורט העירוני בהקמת הסקייט פארק של ירושלים המהווה מתחם אקסטרים מקצועי ואטרקטיבי בעל הסטנדרטים המתקדמים והמובילים בעולם.מדובר בפרויקט מורכב ומאתגר במיוחד,כאשר לצורך קידומו הובאה במיוחד לארץ חברה מאנגליה המתמחה בבניית סקייט פארקים בעולם.החברה האנגלית,בנתה כבר קרוב ל-80 פרויקטים דומים במדינות שונות וביצעה בצוותא עם קבלן הביצוע הראשי עבודות בטון ייחודיות ואת בניית המשטחים המקצועיים ביותר עבור ולהנאת  הגולשים".

תכנון הפרוייקט בוצע ע"י אגף הספורט של עיריית ירושלים ועל בנייתו הופקדה חברת מוריה בשיתוף חברה מקצועית מאנגליה המתמחה בבניית סקייט פארקים בעולם. החברה האנגלית, בנתה כבר קרוב ל-80 פרויקטים דומים במדינות שונות בעבודת בטון ייחודיות וביצעה בצוותא עם קבלן הביצוע הראשי את בניית המשטחים המקצועניים ביותר עבור הגולשים. מתחם הסקייט פארק הינו מבנה קרום בטון בעל גיאומטריה מורכבת כאשר את ביצוע פרויקט ייחודי ליווה באופן צמוד  אחד הסקייטרים המובילים והמנוסים בישראל אבי לוזיה.

היקף הפרויקט:

שטח כולל של הפרויקט מתפרש על כ- 2.5 דונם. 

עלות ביצוע : כ-10 מיליון ש"ח. 

 

תמונות: קרדיט- ששון תירם 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה