דורון מירן מנצל את דקות התהילה מחוץ לאח הגדול, הפייט בין אביב גפן למושיק עפיה, נסרין קדרי ושינוי הגזרה, מה הקשר בין רוסלנה לירדן אשתו של משה פרץ, ושיתוף הפעולה בין שרית חדד נמשך.

 נפתח את הפינה עם הפייט שהיה בי ן מנטור, דה וויס, אביב גפן לזמר, מושיק עפיה. במהלך פרק האודשנים של התוכנית, הגיעה בחורה בשם, לני גומל, שהזדהתה כזמרת ליווי של עפיה. אביב מיד הרים גבה, זלזל ושאל: "למה מושיק עפיה אני לא מבין?" שרית חדד, מיד קפצה להגנתו של עפיה ואמרה:"למה לא?" וכמובן שגם שלומי שבת חיזק והוסיף:"זמר מצוין, אתה לא מכיר אותו הוא מאד מוכשר".

עפיה התייחס לדברים ואמר:" הוא פותח פה על אנשים שעשו היסטוריה שלמה במוזיקה, וחבל, בסופו של דבר אנשים יודעים מי זמר ומי לא, ובטח שלא אביב גפן הוא זה שישנה את זה".

דורון מירן ממשיך לנצל את הבאז שנתנה לו ההשתתפות באח הגדול. ואחרי הדואט עם ביתו מירן מירן 'אלף כוכבים' הוא ממשיך ב'נשבע לך לא בוגד 2'. אבל עם טוויסט קטן, הפעם הוא שר לנשים ומכוון את האשמה אליהן. בפזמון נכתב כך: 'כן היא בוגדת, היא רק בוגדת'. מעניין מה בונדק היה אומר על זה?

אל תגידו שלא אמרנו לכם. אם במקרה הסתכלתם על ,נסרין קדרי, והיא נראת עשר. זה לא סתם. הבחורה עברה לפני שבוע שני ניתוחים האחד הצרת היקפים, והשני שאיבת שומן, פלוס מתיחה במקומות הנכונים- מברוק.

דודו אהרון
 והחברה כבר לא והפעם זה לא אופטימי. השניים חוו לא מעט משברים נפרדו וחזרו ונראה שהפעם זה סופי. ציפורה- לא להתבאס לדודו יש הרבה מעריצות.

מה הקשר בין האישה של אייל גולן, רוסלנה, ואשתו של משה פרץ, ירדן? מעבר לכך ששתיהן הריוניות. הן גם התחרו על אותו קמפיין אופנה לרמי לי- מותג לבגדי הריון. צר לי לאכזב בסופו של דבר אף אחת לא קיבלה את הקמפיין- אבל נשמח לראות אותן מדגמנות יחד.  

ולסיום, רק בשבוע שעבר דיברנו על שתי הופעות הענק של אייל גולן, שרית חדד וניקוס ורטיס. ומסתמן שגם בארצות הברית רוצים להנות מהשילוב. זוג משקיעים מוכרים מאד בתעשייה ישבו בקהל באחת ההופעות והחליטו לנהל משא ומתן עם אייל ושרית- הנושא מתקדם ועתיד להיחתם בקרוב.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה