KLA-Tencor ישראל חילקה מלגות הצטיינות לחוקרים וסטודנטים מהאוניברסיטה העברית



הקשר ההדוק בין החברה ממגדל העמק לאוניברסיטה הירושלמית, בא לידי ביטוי גם בתמיכה במעבדה לסטודנטים והעברה של קורס אקדמי שנתי. היקף התמיכה עומד על כ-140 אלף שקל

חברת KLA-Tencor ישראל אירחה השבוע, עם סיומה של השנה האזרחית, מפגש שבא לציין את הידוק הקשר שבוצע במהלך השנה עם המחלקה לפיזיקה יישומית באוניברסיטה העברית בירושלים.

KLA-Tencor ישראל, ספקית של פתרונות מתקדמים למדידה ובקרה של תהליכי ייצור שבבים, העניקה שני פרסי הצטיינות לשני חוקרים לתואר שני ופרס אחד לחוקר לתואר דוקטורט. שלוש מלגות נוספות חולקו לשלושה סטודנטים מצטיינים לתואר שני. במהלך השנה אף תרמה החברה סכום כסף שיועד לתמיכה במעבדה לפיזיקה, הנותנת מענה לכ- 100 סטודנטים כל שנה. היקף התמיכה הכולל במחלקה מוערך בכ-140 אלף שקל.

לדברי אורי תדמור, מנכ"ל חטיבת המטרולוגיה האופטית של KLA-Tencor ישראל, הקשר השנה לא הסתכם רק בהעברת כספים, והוא כלל גם העברה של קורס אקדמי, בו השתתפו 15 סטודנטים רשומים ועוד שומעים חופשיים. "הקורס המקצועי שהעבירו אנשי החברה זכה למשובים חיוביים ביותר, הן מן הסטודנטים והן מן הסגל האקדמי, מאחר והוא אפשר להם לחבר את החומר הנלמד לבעיות האמיתיות עימן מתמודדת ביום יום התעשייה", אומר תדמור. לדבריו, במסגרת הקורס הסטודנטים הגיעו ליום ביקור בחברה במגדל העמק, שכלל סבב הרצאות על ידי מדענים בכירים וביקור בחדר הנקי במפעל. במסגרת הביקור אף התקיים טקס חגיגי, בנוכחות עובדי החברה, במסגרתו הוענקו המלגות לסטודנטים הנבחרים. "חשוב לנו לפתח מצויינות ישראלית", אומר תדמור. "חלק מזה הוא סיוע בגידול ובעידוד הדור הבא של מהנדסי האופטיקה בישראל".

אודות KLA Tencor

חברת KLA Tencor היא ספק גלובלי מוביל של פתרונות מתקדמים למדידה ובקרה של תהליכי ייצור שבבים, כמו גם טכנולוגיות מטרולוגיה עבור תעשיית המוליכים למחצה. בין התעשיות הנהנות מהפתרונות הללו: יצרני המוליכים למחצה המובילים בעולם, ותעשית ה-LED והננו-אלקטרוניקה. מטה החברה ממוקם בקליפורניה. בישראל מעסיקה החברה כ- 500 עובדים שמפתחים, מייצרים ונותנים שירות למערכות המטרולוגיות המתקדמות ביותר, כשהיא פעילה בשלושה אתרים: אזור התעשייה מגדל העמק, קריית גת והאזור התעשייתי ביוקנעם.

תמונה: באדיבות יח"צ

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה