יום התנדבות במקום שביתה



תלמידות בית הספר אווילנה-תהילה בירושלים החליטו היום (יום ד') בבוקר לצאת בשעה 09:00 באופן מרוכז מבית הספר ליום התנדבות ב- 3 בתי חולים ברחבי העיר: שערי צדק, הדסה עין כרם והדסה הר הצופים

במסגרת יום ההתנדבות יבקרו התלמידות חולים, יחלקו ממתקים במחלקות הילדים, יעשו להם פעילויות חברתיות וישמחו אותם. התלמידות החליטו כי במקום לשבת בחוסר מעש בזמן השביתה הן יפעלו ברוח הערכים של אווילנה-תהילה ויתרמו לקהילה.

בין יתר הפרויקטים למעורבות חברתית שהתלמידות משתתפות בהם במהלך כל השנה: התנדבות בצהרונים של גני ילדים עירוניים באיזור בית הספר, ליווי פרטני וקבוצתי של תלמידי בית ספר יסודי הנמצא באיזור בית הספר התיכון ובניית משחקיה לילדים, ועוד.

נטע וולגרלנטר, תלמידת כיתה י': "אם לא מטיילים, וגם לא לומדים, לפחות לעשות משהו ערכי, לתרום. כך מחנכים אותנו וזו ההזדמנות להראות שאפשר גם אחרת".אריאלה כהן, תלמידת כיתה י': "אני רוצה לגרום לזה שיחשבו שהתלמידים לא שובתים כדי לפספס בית ספר רק, אלא כדי לעשות מחאה אמיתית. שאכפת לנו מהמורים, מטיולים שנתיים ומהחברה בכלל.". נעה אלפר, תלמידת כיתה יא': "אם סגן מנהל שליווה טיול צריך לעשות עבודות שירות, אז אנחנו נתמוך בו ונעשה גם עבודות שירות בהתנדבות".

עדן ברמן, תלמידת כיתה י' הוסיפה: "אנחנו רוצות לנצל את הזמן שלנו לדברים טובים, ולא סתם לישון עד שעה 12". נעמה ברלין, שלומדת אף היא בכיתה י': "אני רוצה להפוך את מחאת התלמידים למשהו ערכי. להשתמש בזמן של המחאה לעשיה חברתית. אנחנו דור העתיד של המדינה".

בית הספר השש-שנתי אוולינה-תהילה הוא בית ספר עירוני ניסויי לבנות דתיות שמוביל את תלמידותיו להצטיינות אישית ולמעורבות חברתית יחד עם בניית עולם רוחני מפותח מתוך מחויבות עמוקה לתורה ומצוות. בבית הספר לומדות יחד בהצלחה רבה בנות ממגוון אוכלוסיות, תוך שילוב ושותפות אמת ואינטגרציה חברתית וחינוכית. המפתח שלנו להצלחה הוא השילוב של יחס אישי חם ואוהב וליווי מקצועי לכל בת יחד עם פעילות ערכית חברתית תוססת וענפה ופיתוח מנהיגות אישית, נשית ואזרחית.

 תמונה: (אילוסטרציה) flash 90, תמונות בגוף הכתבה באדיבות יח"צ 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה