אישום: תושב ירושלים מואשם שאיים להפיץ תמונות אינטימיות של אישה שהיה בקשר עימה



פרקליטות מחוז ירושלים, הגישה היום (יום ה') לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אליאס הזו בן 28 מירושלים, בגין סחיטה באיומים. אליאס מואשם כי איים לפרסם ולהפיץ את תמונותיה האינטימיות של אישה עימה יצר קשר לאחרונה כדי להניע אותה לפגוש אותו ולקיים עימו יחסי מין או לחלופין לשלם לו כסף

אליאס הזו מואשם כי בחודש דצמבר נוצר קשר רומנטי בין אליאס הזו לאישה, במסגרת הקשר היא העבירה לו תמונות ערום שלה באמצעות הווטסאפ. בהמשך הוא ביקש ממנה פעמים רבות לקיים עימו יחסי מין והיא סירבה. בשלב כלשהו לאחר סירובים חוזרים ונשנים מצידה, ציין בפניה כי יש בידו את התמונות והוא "יעשה לה פדיחות" ויעלה את התמונות לפייסבוק. מתוך חשש שתמונותיה יפורסמו היא הציעה לו סכום כסף תמורת מחיקת התמונות. בתחילה הוא הסכים, אולם לאחר מכן המשיך לאיים עליה שאם לא תקיים עימו יחסי מין הוא יפרסם את תמונותיה באתרי סקס ובפייסבוק ואף ידפיס את התמונות על גבי פוסטרים ויניח ליד מקום עבודתה.

באמצע חודש ינואר הגישה האישה תלונה במשטרה, ובעת גביית העדות המשיך אליאס הזו ושלח לה מסרונים המאיימים על הפצת התמונות באתרי סקס וב'פייסבוק'. בהנחיית המשטרה היא הודיעה לו בטלפון כי יש ברשותה 2,000 ₪ שתעביר לו תמורת מחיקת התמונות, וקבעה להיפגש עמו. במהלך הפגישה הוא הראה לה כי הוא מוחק את התמונות ממכשיר הסלולרי שברשותו. היא קמה ללכת מבלי לשלם לו, אך הוא כעס ואמר כי יש עדיין ברשותו את התמונות באתר ה'פייסבוק', והוא יפיץ אותן. באותה העת היא מסרה לו סכום של 2,000 ש"ח מספר דקות לאחר מכן, הוא נעצר כשברשותו 2,000 ש"ח.

במעשיו המתוארים לעיל, איים הנאשם על המתלוננת בפגיעה שלא כדין בשמה הטוב או בצנעת הפרט שלה, ואיים על המתלוננת לפרסם דבר הנוגע לה, כדי להניע אותה לפגוש אותו ולקיים עימו יחסי מין או לחלופין לשלם לו כסף אשר שולם לנאשם בעקבות ובמהלך האיום כאמור.     

 

תמונה: flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה