תיקו 1-1 בין בית״ר ירושלים למכבי פ״ת



אלי דסה כבש שער ענק, מונונגה השווה

בית״ר ירושלים ומכבי פ״ת נפרדו הערב(יום א׳) בתיקו 1-1 במשחק במסגרת המחזור ה-23 של ליגת העל. בבית״ר ירושלים נעדר המגן דושאן מטוביץ׳ עקב צבירת כרטיסים צהובים, ובמקומו פתח שמוליק מלול. אופיר קריאף נעדר אף הוא בעקבות פציעה במפשעה, ואת מקומו תפס שלומי אזולאי. מי שמילא את תפקיד הקפטן בעקבות חסרונם של 2 הקפטנים, הוא אלי דסה. ליביו אנטל המשיך לקבל את הקרדיט בקישור הבית״רי. במכבי פ״ת פתח לראשונה דויד סולארי.

בדקה ה-7 אצילי סיכן ראשון את השער כאשר בעט כדור חופשי מעל המשקוף. בדקה ה-9 גרזיצ׳יץ׳ נגח כדור שחלף ליד הקורה. בדקה ה-35 אנטל הגיע להזדמנות טובה, אך הבעיטה שלו הייתה רעה. בדקה ה-45 ממן בעט מרחוק אך איתמר ניצן היה במקום. מחצית חלשה במושבה הסתיימה בתוצאה 0-0. המצית השנייה הייתה טובה יותר. בדקה ה-60 השער הראשון הגיע ובגדול. אלי דסה הפציץ מרחוק לחיבורים של איתמר ניצן.  1-0 לירושלמים. שתי דקות אחרי, שלומי אזולאי בעט מעל השער. בדקה ה-64 יואכים מונוגה כבש את השיוויון מריבאונד. 1-1 במושבה. בדקה ה-81 מכבי פ״ת נשארה עם 10 שחקנים, אחרי שדניאל דימוב הורחק. בדקה ה-84 אצילי חדר לרחבה, נדחף על ידי מונונגה ודרש כדור עונשין, אך חכמון לא שרק. התוצאה נשמרה עד לסיום המשחק. בית״ר כעת ממוקמת במקום החמישי בטבלה עם 31 נקודות, כשהיא חולפת על הפועל רעננה בזכות הפרש שערים טוב יותר.

במחזור הבא יצאו הירושלמים למשחק חוץ מול הפועל פ״ת ומאמנם מנחם קורצקי, שפתח את העונה בבית״ר ירושלים ועזב את המועדון לפני כחודש.

תמונה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה