הפועל ירושלים ומכבי הרצליה נפרדו בתיקו 2-2



סרג׳ איילי ואופיר עמרם ביצעו מהפך לטובת האדומים אחרי שער של שחף הלמן, אך דור הלוי השווה. ליגה ג׳ מרכז: ניצחון לבית״ר נורדיה על הפועל מצליח

הפועל ירושלים ומכבי הרצליה נפרדו היום(יום ו׳) בתוצאה 2-2 במשחק שנערך באצטדיון טדי במסגרת המחזור ה-26 של הליגה הלאומית. את השער הראשון כבשה מכבי הרצליה מרגליו של שחף הלמן בדקה ה-18. חלוץ הרכש החדש של הירושלמים, סרג׳ איילי, איזן בדקה ה-27, והוריד את הקבוצות למחצית בתוצאה שיוויון 1-1. בדקה ה-53 הפועל ירושלים זכו לכדור עונשין מ-11 מטרים. אופיר עמרם בעט מהנקודה הלבנה והשלים מהפך. 2-1 להפועל. בדקה ה-83 דור הלוי כבש לזכות הרצליה וקבע את תוצאת הסיום, 2-2. הפועל ירושלים ממוקמת כעת במקום ה-11 עם 33 נקודות, אך היא רחוקה רק נקודה מהפועל ראשל״צ שנמצאת במקום השישי. חוץ מהפועל, ישנן עוד 6 קבוצות שנלחמות על המקון שמוביל לפלייאוף העליון. במחזור הבא יצאו האדומים למשחק חוץ מול הפועל נצרת עילית שנמצאת במקום ה-14 עם 24 נקודות.

במשחק אחר שנערך במסגרת המחזור ה-17 של ליגה ג׳ מרכז, ניצחה בית״ר נורדיה את הפועל מצליח בתוצאה 6:1 מצמד של אמיר שוויקי, ושערים של עוז אריאל, בן צרפתי, אלעד אברמסון, ואביתר ברוכיאן.

 

תמונה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה