בירת אומת הסטארט-אפ



משלחת בכירים בממשל פרו הגיעו לביקור בעזריאלי מכללה להנדסה, על מנת להכיר את הטכנולוגיות המתפתחות בישראל

במסגרת ביקור רשמי של משלחת בכירי ממשל ואקדמיה מפרו בארץ, בראשותSergio Rodriguez, מנכ"ל המשרד לחדשנות וטכנולוגיה במשרד הייצור הפרואני, בכירי ממשל נוספים, מנכ"לים בתעשייה ובכירים באקדמיה הפרואנית. התארחה המשלחת בעזריאלי מכללה להנדסה ובאקסלרטור לסטרטאפים AtoBe במכללה.

הביקור נערך בהזמנת משרד החוץ הישראלי ובליווי מר יונתן פלד, מנהל המחלקה הכלכלית האמונה על הקשרים הכלכליים והמסחריים הישראליים בדרום אמריקה, אמריקה הלטינית ואפריקה.

ישראל, המשמשת כמשקיפה בברית הפסיפית (Pacific Alliance) בה חברות: מקסיקו, קולומביה, פרו וצ'ילה, התחייבה לסייע למדינות הללו בתחום החדשנות וביקור זה הינו חלק ממימוש התחייבות זו. פרו נבחרה כמדינה המרכזת את נושאי החדשנות בברית, ועל כן פעילות מדינת ישראל מרוכזת מול גורמי הממשל הפרואנים. תכנית הביקור של המשלחת כללה בין השאר: פגישות עם המדען הראשי, חממות טכנולוגיות, Tech-transfer חב' הייטק, קרנות הון סיכון, מכון וולקני ועוד. 

עזריאלי מכללה להנדסה והאקסלרטור AtoBe היוו תחנת ביקור מרכזית של המשלחת בירושלים, בה שמעו האורחים מחו"ל סקירה על פעילות המכללה מפיו של פרופ׳ אבי דומב - נשיא המכללה וסקירה על פעילות המכללה בתחום היזמות הטכנולוגית והאצת מיזמי הזנק מפימיכאל מזרחי - מנהל תכנית האקסלרציה AtoBe. לדברי מר פלד "הביקור במכללת ההנדסה עזריאלי נועד להבליט בפני האורחים את מיקומה החשוב של ירושלים באקו-סיסטם החדשנות הישראלי ואת המודל הייחודי של שילוב מצוינות אקדמית ויזמות עסקית בתחום ההנדסה."

האורחים התוודעו באופן אישי למנכ"לים של מיזמים מובילים במאיץ ולמדו על האקו-סיסטם היזמי ירושלמי ועל חלקה של המכללה בהפיכת ירושלים לבירת אומת הסטארט-אפ.

תמונות: באדיבות יח"צ צילום יועד שירן 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה