הפסד כואב לבית״ר ירושלים: 4:1 למכבי ת״א



מיכה(צמד), פריצה וזהבי כבשו לזכות המארחים. איציק כהן איזן זמנית. בית״ר ירושלים יכולה לאבד את המקום הרביעי

בית״ר ירושלים הפסידה הערב(יום א׳) 4:1 למכבי ת״א, במשחק שנערך בבלומפילד במסגרת המחזור ה-30 של ליגת העל בכדורגל. בית״ר פתחה את המשחק עם שלומי אזולאי, עומר אצילי, וליביו אנטל בקישור, כאשר איציק כהן פתח כחלוץ בודד. סזאר ארסו וזאביק חיימוביץ הפצועים לא נכללו בסגל הקבוצה, ובמקומם פתחו טל כחילה, ודושאן מטוביץ׳, כאשר שמוליק מלול פתח בתור מגן שמאלי. גם לידור כהן שנפצע במחזור הקודם מול מכבי פ״ת לא נכלל בסגל, ואת מקומו בהרכב תפס עומר נחמני.

 

מהלך המשחק: הבעיטה הראשונה של בית״ר ירושלים לעבר השער הגיעה בדקה ה-9, כאשר שלומי אזולאי השתחרר משחקני ההגנה של המארחים ובעט מרחוק מעל השער. אזולאי הגיע לעוד מצב קורץ בדקה ה-17, לאחר פעולה מצויינת של אצילי שהשאיר אותו לבד בעמדת בעיטה, אך אזולאי בעט החוצה. בדקה ה-21 מכבי יצאה להתקפה טובה, במהלכה איגייבור בעט לשער ונבלם ע״י כחילה. לאחר מכן זהבי קיבל כדור עומק ובעט לידיו של קליימן. בדקה ה-28 אלי דסה הגביה כדור לתוך הרחבה של מכבי, אנטל הגיע לכדור ובעט מעל השער. בדקה ה-33 דור מיכה סידר לעצמו מצב מצויין ובעט לעמוד השער של בית״ר. דקה לאחר מכן זהבי בעט מרחוק וקליימן קלט. בדקה ה-35 אצילי ניסה את מזלו מרחוק, אך חואן פאבלו עצר. דקה בלבד לאחר מכן מכבי הגיעה לעוד הזדמנות כאשר בן חיים נגח מעט מעל השער. בדקה ה-38 זהבי סובב מגן בית״ר, בעט, וגרם לקליימן להתעופף ולהדוף לקרן. 0:0 בסיום המחצית הראשונה. בדקה ה-56 מכבי ת״א כבשה את הראשון, לאחר שמיכה קיבל כדור עומק אלכסונית לשער, בעט, והכניע את קליימן. 1:0. שתי דקות בלבד עברו עד שאיציק כהן השווה, לאחר שקיבל כדור עומק מאצילי. 1:1. בדקה ה-68 מכבי שבה להוביל, לאחר התקפה נהדרת שבסיומה ראדה פריצה גלגל את הכדור לרשת של קליימן. 2:1 למכבי. בדקה ה-71 מכבי כבשה עוד אחד. בן חיים מסר לדור מיכה שבנגיעה אחת בעט לחיבורים של קליימן. 3:1 למכבי. בדקה ה-80, שמוליק מלול קיבל כרטיס אדום לאחר גלישה מסוכנת לרגליו של שרן ייני. מכבי ניצלה את היתרון המספרי, וכבשה את הרביעי דקה לאחר מכן, מראשו של זהבי. 4:1 למכבי בסיום.

 

בית״ר ירושלים במקום הרביעי, אך יכולה לאבד אותו מחר, במידה ומכבי חיפה תנצח את מכבי פ״ת במשחק ביניהן. במצב כזה למכבי חיפה ולבית״ר יהיה מספר נקודות זהה (44), אך הפרש השערים של מכבי חיפה יהיה עדיף מזה של הצהובים.

 

במחזור הבא תארח בית״ר ירושלים את הפועל ב״ש באצטדיון המושבה בפ״ת(עקב עונש רדיוס).

 

תמונה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה