כתב אישום: תושב ירושלים בן 47 נהג להתעלל בילדיו ובאשתו



פרקליטות מחוז ירושלים, הגישה הבוקר (ה') לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב ירושלים בן 47, בגין עבירות של התעללות בילדיו הקטינים, תקיפתם, תקיפת בת זוגו ואיומים. מכתב האישום עולה כי הנאשם נהג להכות את אשתו ושניים מילדיו בדרכים שונות

על פי כתב האישום, הכה האב את ביתו בת ה 9, תוך שבעט בה, הצמיד את הסכין לצווארה ואמר: "אני כורת לה את הראש ואני אקח לה את הלשון".

במקרה אחר, תפס את בנו בן ה 10, הכה בידיו וברגליו וכן בעט בכל חלקי גבו, ברגליו ובראשו. לאחר מכן תפס אלה, והכה באמצעותה את בנו ברגליו ובראשו, כתוצאה מעוצמת המכות נשברה האלה. האב המשיך והביא שרשרת ברזל, והכה באמצעותה את בנו ברגליו, בידיו, בראשו ובפניו, דחף אותו לפינה תוך כדי הכאתו, הכניס אותו לחדר וקשר את ידיו ורגליו למיטה באמצעות שרשרת הברזל, ובעודו קשור, סטר לו ובעט בו מספר פעמים.

במקרה נוסף, המתואר בכתב האישום, ליפף האב כבל חשמל סביב ידו, והכה באמצעותו את בנו בכל חלקי גופו. כתוצאה ממעשיו נגרמה לבן נפיחות ברגלו, אך האב סירב לאפשר לו לקבל טיפול רפואי.

במעשיו אלה עשה הנאשם מעשה התעללות גופנית ונפשית בקטין שהוא אחראי עליו, תקף קטין שהוא אחראי לו וגרם לו לחבלה של ממש, תקף קטינים שהוא אחראי עליהם, וכן תקף את בת זוגו.

תמונה: flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה