הכל תלוי בה: בית״ר ירושלים ניצחה 1:2 את מכבי פ״ת



הצהובים חזרו למקום הרביעי, לאחר שמוקדם יותר גם הוחזרה להם נקודה בעקבות הערעור שהגישו על עונש הפחתת 2 הנקודות

ליגת העל בכדורגל לעונת 2014/15 עומדת לפני סיום, וזהות האלופה ושתי היורדות כבר ידועות. מכבי ת״א הבטיחה את האליפות השלישית ברציפות שלה לאחר שניצחה אתמול (יום א׳) את קריית שמונה, ומ.ס. אשדוד ירדה ליגה יחד עם הפועל פ״ת במחזור האחרון של הפלייאוף התחתון. אך זהות הקבוצה שתסיים במקום הרביעי עדיין לא נקבעה, כאשר בית״ר ירושלים ומכבי חיפה נלחמות ראש בראש על הכרטיס האחרון לאירופה. בעקבות הערעור שהגישו הצהובים לבית הדין על עונש הפחתת 2 הנקודות שקיבלה הקבוצה, הוחזרה לה נקודה אחת, ולפני המשחק הערב הפער ממכבי חיפה שמוקמה במקום הרביעי צומק לשתי נקודות בלבד. בית״ר ירושלים פגשה הערב(יום ב׳) את מכבי פ״ת במשחק במסגרת המחזור ה-34 של הפלייאוף העליון בליגת העל, וניצחה 1:2. כעת הירושלמים חזרו למקום הרביעי כשבמאזנם 48 נקודות- נקודה יותר ממכבי חיפה. בהרכב הירושלמים אופיר קריאף המשיך לפתוח כבלם לצידו של טל כחילה, ותומר ירוחם פתח את המשחק כקשר. ליביו אנטל ולידור כהן פתחו בהתקפת הצהובים.

 

מהלך המשחק: בדקה ה-15 בית״ר ירושלים כבשה את השער הראשון בהזדמנות הראשונה שלה. כדור קרן של בית״ר הגיע לרגלו של מטוביץ׳  שהוריד ללידור כהן, והחלוץ הצהוב שהגיע מפ״ת כבש ולא חגג מול קבוצתו הקודמת, 1:0 לבית״ר. לאחר 4 דקות קליימן מנע שער בטוח לאחר נגיחה של רועי דיין. בדקה ה-40 מלמד בעט לשער של קליימן, אך השוער הסתדר עם הכדור בקלות. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה אנטל הגיע להזדמנות מצויינת כשקיבל כדור רוחב נהדר, אך הבעיטה שלו הלכה החוצה. שלומי אזולאי הגיע לעוד הזדמנות כשבעט בעיטה חופשית, אך איתמר ניצן עצר את הכדור. 1:0 לבית״ר במחצית. בדקה ה-50 עידן שמש הגיע למצב מעולה, כשנגח כדור מקרוב לעבר השער, אך קליימן הדף לקרן. 3 דקות לאחר מכן, אנטל גנב את הכדור מהגנת פ״ת, רץ לעבר השער, אך בעט החוצה מקרוב. 2 דקות לאחר מכן גם לידור כהן גנב מהגנת פ״ת את הכדור, אך הקשית מעל השער. בדקה ה-59 גולדנברג בעט כדור חזק למסגרת, וקליימן הדף. בדקה ה-80 בית״ר יצאה למתפרצת. קריאף שלח את אנטל, שרץ ובעט לגוף של איתמר ניצן. 2 דקות לאחר מכן לידור כהן עמד לבד מול ניצן וגלגל את הכדור החוצה. דקה עברה והכדור סוף סוף נכנס. הצהובים יצאו למתפרצת עם אנטל, נחמני ואצילי. אנטל מצא את נחמני שבעט חלש, ואצילי המשיך עם עוד בעיטה פנימה. 2:0 לבית״ר. דקה עברה ופ״ת צימקה. מרואן קבהא בעט מצויין לפינה של קליימן, וקבע 2:1. בדקה ה-88 לידור כהן החמיץ עוד הזדמנות, לאחר שאיציק כהן מצא אותו עם מסירה מצויינת. בסיום 2:1 לבית״ר.

 

מאמן בית״ר ירושלים גיא לוי התייחס למשחק בסיומו: ״אני מאוד מרוצה מהאופי של הקבוצה. לא היה כדורגל גדול, אבל החבר׳ה עשו עבודה אדירה. אנחנו צריכים להתרכז בדרך למטרה, שהיא המקום הרביעי״

 

 

במחזור הבא תארל בית״ר את האלופה מכבי ת״א בטדי, ותנסה לשמור על המקום הרביעי.

 

 

תמונה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה