ניפגש באירופה: בית״ר ירושלים ניצחה את מכבי ת״א 0:3



הצהובים שחורים חוזרים לאירופה אחרי 7 שנים, לאחר שניצחו את האלופה, כשבמקביל מכבי חיפה הפסידה למכבי פ״ת. לידור כהן, חנן ממן, ואיציק כהן כבשו

הקרב על המקום הרביעי בליגת העל הגיע הערב(יום ב׳) לסיומו, לאחר שבית״ר ירושלים ניצחה את מכבי ת״א 0:3 במסגרת המחזור ה-35 של ליגת העל. מכבי חיפה הפסידה במשחק שהתקיים במקביל למכבי פ״ת, ובכך אפסו סיכוייה לסיים במקום הרביעי, ולהעפיל לאירופה. היציע המזרחי היה סגור בעקבות העונש שקיבלה בית״ר על הקריאות לעברו של שחקן עירוני קריית שמונה, אחמד עאבד, במשחק בין המועדונים לפני 3 מחזורים. לפני שריקת הפתיחה, מועדון בית״ר ירושלים ערך טקס לכבוד הזכייה של מכבי בכל שלושת התארים: אליפות, גביע המדינה, וגביע הטוטו.

ליביו אנטל הפצוע נעדר מסגל הירושלמים, ואת מקומו בהרכב תפס חמן ממן. הקפטן אופיר קריאף פתח גם במשחק הזה בתור בלם לצידו של כחילה. 

 

מהלך המשחק: השער הראשון הגיע כבר בדקה הרביעית, לאחר טעות קשה של חואן פאבלו. השוער התל אביבי, מסר כדור לטוב ולידור כהן ניצל את הטעות וגילגל את הכדור פנימה. 1:0 לבית״ר. בדקה ה-27 פריצה שלח כדור רוחב למרכז הרחבה, אך כחילה מנע מזהבי לקבל כדור מול שער ריק. בדקה ה-36 בית״ר כבשה את השני. עוד טעות של ההגנה התל אביבית, שהרחיקה כדור לא טוב. לידור כהן השתלט ומצא את חנן ממן במרכז הרחבה, שהשכיב את המגן וגילגל פנימה. 2:0 למארחים במחצית. בדקה ה-54 זהבי ניסה לכבוש, אך קליימן הדף, כשגם הכדור החוזר נבלם ע״י הגנת בית״ר. בדקה ה-90 בית״ר כבשה את השלישי. עומר אצילי שלח כדור גדול לאיציק כהן, שבעט לפינה של חואן פאבלו. 3:0 ענק לבית״ר בסיום.

 

במחזור הבא תשחק בית״ר מול הפועל ב״ש בווסרמיל, במשחק שכאמור לא ישנה כלום בטבלה. ההפרש בין בית״ר למכבי חיפה עומד על 4 נקודות, וגם הפסד של הבית״רים לא ימנע מהם את המקום הרביעי.

 

 

תמונה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה