תערוכה חדשה במכללה האקדמית הדסה, תיפתח היום (ד') ותציע הצצה לתוך השיח המשתנה של המדיה החזותית

התערוכה, פרי יצירתם המשותפת של מיקה ואבי מילגרום היא הצצה אל מעבדת מחקר בתוך השיח המשתנה של המדיות החזותיות. מהלך של שימוש בחומרי רדימייד הקיימים ברשת, המרה של חומרים טכנולוגיות וכלים משדות שונים לדיאלוג חדש בזירת הגלריה לכדי מעשה הרכבה מוקפד מבחינת מינונים חזותיים וווקאליים .

בתערוכה ״איפה היה כיף״ שלוש עבודות שיש בהן קלילות של פתית שלג אבל גם חיפוש באמצעים פשוטים  אחר הנשגב.

1. העבודה "Yaniv Fireball" עשויה מקטעי יוטיוב שצולמו במתקן שעשועים באילת בו מצולמים זוגות  במעופם המשותף.

2. חמשת הצילומים בעבודה ״אורורה באולטרה״ יכולים להתגלות רק באור אולטרה סגול המופעל על ידי חיישן קול המגיב למתרחש בחדר. הדימויים הנחשפים לרגעים נאספו גם הם באינטרנט כתיעוד פנאי שיגרתי.

3. ב-״אשליית הדרקון״ שלשה פסלי נייר, דיוקנאות עצמיים סטטיים, הופכים למעין פסלים קינטיים באמצעות פרקטיקה צילומית פשוטה. הקצב המונוטוני של העבודה הוא גם הקצב הכללי המוכתב לחלל התערוכה כמו הייתה המטרונום היושב בבסיסה.

על העבודה שלהם במשותף: " ייצור אמנות משותפת הוא פרי של הרבה שיחות חולין ומעט שיחות ברומו של עולם. האמנות איננה נפרדת מהחיים שלנו, כפי שטיול על הטיילת יכול להוליד עבודה כך גם מחקר מאומץ או טעות מקרית.  כל אחד מאיתנו הגיע לפעולה המשותפת עם ידע מבוסס לגבי הדימויים והנושאים אליהם הוא נמשך. לפעולה המשותפת מביא כל אחד את תחומי העניין שלו, העבודה והתהליך הוא לחבר ביניהם מבלי שהדבר יהווה פשרה משום סוג אלא שלם גדול מסך חלקיו. משימה קשה.

 התערוכה תיפתח היום (ד') עד 30.6 ימים א'-ה', 19:00-10:00.

תמונה: באדיבות דוברות המכללה

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה