שבועיים ויומיים למשחק הראשון באירופה: בית״ר ירושלים מעלה הילוך



בנוסף לאורי מגבו שחתם לעונה אחת, המועדון החתים את דובב גבאי לשנתיים, ואת נס זמיר לשלוש שנים. טביב לא מימש את האופציה על ארסו, שיעזוב. גזר הדין של הבעלים בפרשת הנער הומתק

בשני ביולי, בית״ר ירושלים צפויה לשחק את משחקה הראשון במוקדמות הליגה האירופאית. אם בסוף שבוע הקודם היה נראה כאילו בבית״ר נחים על זרי הדפנה, הרי שהשבוע המועדון משדר אווירה שונה לחלוטין. כבר ביום ראשון האחרון, המועדון החתים את אורי מגבו, מגנה של בית״ר ת״א/רמלה לעונה אחת. המגן, ששיחק תחת סלובודאן דראפיץ׳ בעונה הקודמת, נחשב לשחקן מוכשר, והוא מוערך מאוד על ידי המאמן. אתמול(יום ב׳) המועדון החתים עוד שני שחקנים: נס זמיר קשר בני יהודה חתם לשלוש שנים, אך ההחתמה המשמעותית ביותר היא זו של דובב גבאי, חלוצה של הפועל ב״ש. החלוץ חתם לשנתיים והתייחס להחתמתו: ״אני מאושר לחתום במועדון גדול כמו בית״ר ירושלים, זה אתגר גדול בשבילי. אני מכיר את הקהל התומך של הקבוצה, ואני מאמין שנצליח לגרום לו רגעים של גאווה ושל אושר.״ מי שהיה חד, היה יכול לצפות את החתמתו של החלוץ, שכן במחזור האחרון נפגשו בית״ר ירושלים והפועל ב״ש, וכשהחלוץ כבש מהנקודה הלבנה, הוא ביקש לא לחגוג את השער.

מסע הרכש לא יסתיים כאן. בבית״ר נבחנים דודי תירם ודניאל אסקלניג, ואם ירשימו, לא מן הנמנע שטביב יחתים גם אותם. יש לזכור כי למועדון יש עד שבוע הבא (22 ביוני) להגיש את רשימת השחקנים שיתמודדו במפעל האירופאי, ולכן צפויות החתמות נוספות בקרוב.

מי שככל הנראה יעזוב את המועדון, הוא הבלם סזאר ארסו, שהמועדון לא מימש את האופציה עליו. הבלם שרצה להמשיך במועדון הגיב: ״אני לא מבין איך אחרי עונה כזו, אני לא ממשיך בבית״ר״. כזכור, ארסו היה אהוד מאוד בקרב האוהדים הצהובים, והיה אחד השחקנים הבולטים העונה. לקראת סיומה הבלם נפצע, ואת מקומו תפס טל כחילה המצויין, אך יש שטוענים כי השילוב בין השניים היה יכול להיות מצויין. שחקן מנוסה ליד כחילה היה משדרג אותו אפילו יותר.

 

בנושא אחר, גזר דינו של הבעלים אלי טביב הומתק, לאחר שאתמול(יום ב׳) בית המשפט המחוזי קבע שטביב ירצה 4 חודשי עבודות שירות במקום ה-6 שנקבעו תחילה. בנוסך לעונש זה, הבעלים קיבל גם כונש מאסר עלתנאי, קנס בסך 1500 שקלים, ופיצויים שעליו לשלם לנער בסך 4,000 ש״ח.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה