פפה אללו, יו"ר מרצ פורש מעיריית ירושלים



פפה אללו, יו"ר סיעת מרצ ויו"ר האופוזיציה בעירייה, פפה אללו, פורש מהפוליטיקה המקומית, אתמול (ד') הוא שלח מכתב התפטרות ממועצת העיר, חודשיים אחרי שהודיע על כוונתו לפרוש

אחרי 17 שנה בעייריה ומועצת העיר, פפה אללו פורש מעיריית ירושלים. מי שיכנס במקומו כחבר מועצה הוא איתי גוטלר ממפלגת העבודה, לורה ורטון תמונה ליו"ר מרצ- עבודה. 
 
פפה החל את דרכו כפעיל ויו"ר תא הסטודנטים היהודי של לימה-פרו ופעיל במפלגות השמאל המקומיות. בשנת 1998 נבחר לעמוד בראש סיעת מרצ בירושלים, וכיהן כחבר מועצת העיר וחבר בוועדות תכנון, בניה, כספים ועוד. בתקופת כהונתם של ראשי העיר אהוד אולמרט ואורי לופוליאנסקי, ישב פפה באופוזיציה ותפקד כיו"ר וועדת ביקורת.

בבחירות ב-2008 מרצ קיבלה 3 מנדטים (פפה אללו, מאיר מרגלית ולורה ורטון). עם כניסתו של ניר ברקת לתפקיד ראש העיר התמנה פפה לסגן ראש העיר - מחזיק תיק תרבות ואומנות בירושלים ותיק חינוך במזרח העיר וחבר הנהלה. בשנת 2010, בעקבות אי הסכמה בעניין תוכנית גן המלך ("הבוסתן") בסילוואן פרשה סיעת מרצ אל האופוזיציה. פפה וחבריו לסיעה טענו שהוצאת התוכנית לפועל הכוללת הקמת גן לאומי על חשבון הריסת בתי משפחות ערביות במזרח ירושלים עלולה להצית את האזור. לאחר התערבותם של דרגים מדיניים בכירים התחייב ניר ברקת להקפיא את התוכנית ומרצ חזרה לקואליציה.

בבחירות המוניציפליות ב-2013 פפה הוצב בראש הרשימה המאוחדת מרצ - העבודה - התנועה הירוקה. עם תחילת הקמפיין הכריז פפה על מועמדותו לראשות העיר‏, אך כחודש לפני הבחירות הסיר אותה ונשאר לעמוד בראש הסיעה המאוחדת למועצה‏.

לפני כחודשיים הודיע על ההחלטה לפרוש מהמועצה, אתמול (ד') כאמור הוא שלח את התפטרותו. כזכור, בתחילת השבוע הודיע על התפטרותו גם סגן ראש העיר, קובי כחלון. 

 
תמונה: יונתן סינדלר flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה