הקרן לירושלים תתמוך בבית"ר נורדיה ירושלים



הקרן לירושלים תעביר לבית"ר נורדיה ירושלים תרומה על סך כמאה אלף שקל. התמיכה נועדה לקידום פעילויות מחלקת הנוער המתגבשת של מועדון האוהדים

בשורה למועדון הכדורגל בית"ר נורדיה ירושלים: הקרן לירושלים (מיסודו של טדי קולק) הודיעה בשבוע שעבר כי תתמוך בפעילות הקבוצה בסכום של כמאה אלף שקל בעונת 2015/6. תרומה זו תשמש את המועדון לשלל פעילויות הנוער והקהילה שלו ולהעמקת הקשר של עמותת האוהדים עם המחלקה לקידום נוער בעיריית ירושלים.

בית"ר נורדיה ירושלים הוקמה על ידי אוהדי בית"ר שמאסו באלימות ובגזענות שהשתלטו על יציעי טדי. למן הקמתו עוסק המועדון בשלל פעילויות קהילתיות וחינוכיות במטרה להשיב את ההדר הבית"רי לירושלים ולהפיץ בקהילה את ערכי המועדון, המשלבים בין מצוינות ספורטיבית לאהבת המולדת וערכי נאורות אוניברסאליים.

הקרן לירושלים מקדמת מזה כיובל שנים מגוון רחב של פרויקטים ברחבי הבירה. לאחרונה נוצר קשר בין הנהלת בית"ר נורדיה ירושלים לבין ראשי הקרן - היו"ר הבינלאומי סלי מרידור, נשיא הכבוד, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, ורכז תוכניות החינוך של הקרן, צח יהב – והוחלט כי הקרן תעביר לעמותת האוהדים תרומה שתאפשר להרחיב את שיתוף הפעולה המתמשך של המועדון עם המחלקה לקידום נוער בעיריית ירושלים.

בית"ר נורדיה ירושלים תפעיל בשנה הקרובה שתי קבוצות צעירות המורכבות מחניכי המחלקה לקידום נוער בעירייה. הקבוצות יתאמנו תחת הדרכת שחקני הקבוצה, הקפטן לי-אור קן דרור והמגן אורי קובי, ותחת פיקוחו של המנהל המקצועי, קפטן בית"ר בעבר משה בן ארוש. קבוצות אלה יהוו את הבסיס למחלקת הנוער של העתידית של המועדון. במקביל צפוי המועדון להתחיל בשנה הקרובה להפעיל בתי ספר לכדורגל בשכונות העיר. יו"ר המועדון, ד"ר איציק אלפסי, מסר: "אנו מודים לקרן לירושלים על שיתוף הפעולה ועל התרומה הנדיבה. זהו צעד נוסף ומשמעותי בדרך הארוכה שאליה יצאנו, במטרה להקים מועדון בית"רי, שורשי, המחובר לקהילה בירושלים ופועל בתוכה".

במקביל, נמשכות הכנות הקבוצה הבוגרת לעונת 2015/6 ובשבוע הבא צפויה הקבוצה לצאת בפרויקט שיווק חדשני ויוצא דופן, לשם גיוס תקציב לפעילות השוטפת. בעונת הבכורה של הקבוצה גויס סכום של כמאה אלף שקל (כ-20% מתקציב הקבוצה) על ידי אוהדים שהצטרפו לעמותה המנהלת את המועדון ולקחו בעלות על הקבוצה. השנה מקווים בקבוצה לגייס סכומים גבוהים בהרבה.השקת הקמפיין ופתיחת מכירת המנויים צפויה ב-12.7. השנה צפוי מחיר החברות בעמותה לעלות (החל מ-650 שקל; הנחות מיוחדות לנוער, לסטודנטים, לחיילים ולבעלי צרכים מיוחדים כשבמקביל יימכרו גם מנויי זהב וכיו"ב). בהנהלת הקבוצה מדגישים כי מחיר החברות הוא הנמוך מבין מועדוני האוהדים במדינה. 

 

בתמונה: אוהדי בית"ר נורדיה ירושלים בטדי. קרדיט: איתן דור


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה