מאסר עולם לגבר שרצח את אשתו באמצעות סכין לחיתוך בשר



בית המשפט המחוזי בירושלים דחה היום (ב') את טענותיו של תושב ירושלים בן 65 לענישה מופחתת וגזרו עליו מאסר עולם בגין רצח בכוונה תחילה של אשתו

הנאשם והמנוחה היו נשואים במשך 34 שנים, ונולדו להם תאומים בשנת 1980. בני הזוג התגוררו בדירה בירושלים, לנו בחדרים נפרדים, ויחסיהם לא היו טובים. בתאריך 6.8.2013 הגישה עליזה תלונה במשטרה נגד הנאשם בטענה כי הוא מרבה לאיים להרגה. הנאשם עוכב על-ידי המשטרה, נחקר ושוחרר בתנאים במסגרתם הורחק מהבית למשך חמישה ימים, וחזר להתגורר בדירת בני הזוג. הויכוחים שבו והתגלעו ועליזה אמרה לנאשם כי תזמין שוב משטרה. הנאשם חשש מאוד כי ייעצר בשנית ושוב יורחק מביתו.

בתאריך 24.11.2013 בבוקר יצא הנאשם לצעידה ובשעה 10:00 חזר לדירה והתארגן לקראת יציאה לעבודתו במשרדי מס הכנסה. בשלב זה, פרץ ויכוח בין הנאשם למנוחה והיא אמרה לו שבכוונתה להזמין משטרה, הנאשם הבחין שהיא אוחזת בטלפון ושמע אותה מדווחת למשטרה כי הנאשם מאיים עליה. הנאשם נטל סכין גדולה, החזיקה מאחורי גבו, השניים המשיכו להתווכח  וכשהנאשם שמע שהיא רוצה לדעת מה מאחורי גבו, והיא מתקשרת למשטרה החליט למנוע התקשרות זו בדרך של דקירתה. ודקר אותה 28 פעמים עד שהיא מתה.

היום (ב') בהרכב של שלושה שופטי בית משפט מחוזי בירושלים דחו היום את טענותיו של הנאשם לענישה מופחתת וגזרו עליו מאסר עולם בגין רצח בכוונה תחילה של אשתו.


תמונה: flash 90

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה