בוקר של תחילת שבוע, מזכירה לעצמי שוב ושוב לקחת נשימה לפני כל צעד בשבוע הזה, שבוע מלא בריגושים, אופנה ונטורל

לחשוב לפני כל דבר שאני אומרת, לנוח בין לבין, לא לקרוע את עצמי עד לבדיקת גבול היכולת ולנסות להנות קצת אם אפשר (כנראה שלא יתאפשר אבל גם הניסיון הוא חלק מהדרך) משננת את הטקסט הזה בראש, מתארגנת בשיא הנטורל, שיער פזור עם טיפה ספריי כי הלחות הורגת, קצת קונסילר כי אני תמיד מתלוננת על עיגולים שחורים בעיניים (אם רק היה לי זמן לפתור את זה על ידי שינה מרובה כמו שאמר הרופא שלי זה היה יכול להיות מושלם - אבל גם לישון אין זמן), לוקחת את השרשרת החדשה שחברה טובה קנתה לי עם המילה "לנשום" עונדת אותה, מחייכת למראה, נראה לי שהשבוע שלי הולך להיות מדהים. מכינה לעצמי צ'ק ליסט באורך שלוש פתקיות קטנות כדי שלא אשכח את כל המשימות היומיות שלי. 

לוקחת קפה לדרך מהבית קפה הקרוב וסנדביץ' מלחם דגנים ויוצאת לבצע את מה שכתבתי לעצמי.

אז מה מחכה לי? קניית בדים לקולקציית חורף 2015, פגישה אצל התדמיתנית המקסימה שלי, נסיעה למתפרה לבדוק האם דגמי המעבר שלי מוכנים וכמובן לאחר הסבב הגעה לחנות החדשה שלי בכיכר דיזינגוף. כמובן שיש עוד המון משימות כמו לצלצל לדנה לגבי התיקים, להביא חשבונית מצפון תל אביב, לקפוץ לקנות מעמדים נוספים, לשלוח את המשלוח לחן, לדבר עם גיל… ועוד ועוד ועוד…

אם רק יכולתי לסיים את המשימות שלי בדרך שכתבתי אותן על הפתקיות זה היה יכול להיות נפלא. אבל לא, זה לא יקרה גם הפעם.
היום קצר והמלאכה מרובה.
12 שעות מפרידות ביני לבין המיטה שלי. אז לטצ' גו.

לכי על הנטורל
מתי בפעם האחרונה החלטת לצאת מהבית בלי איפור? בלי שיער מוגזם, בלי עקבים ובלי פילטרים? לא קרה גם לך? מצויין כי את לא לבד.
מגמת הנטורל היא הטרנד הכי חם בתעשיית האופנה. על אף שהרבה מאיתנו לא נסכים לאמץ את הטרנד הטבעי הוא בועט וקיים. עוד ועוד כוכבות הוליוודיות ואושיות אופנה מבינות שאנחנו אוהבים אותנטיות, ללא מסיכות.
קייט מוס היא אחת הבחורות האמיצות שהסכימה להצטלם ללא מייק אפ לאחד המגזינים הנחשבים ביותר.

מה שהופך את הטרנד למסקרן במיוחד היא השאלה: איך באמת נראות הכוכבות הגדולות? 
הקומיקאית המגניבה איימי שומר הקדישה מערכון שלם על היופי הטבעי. בסרטון הנקרא "ילדה את לא צריכה מייקאפ" היא מסירה את כל שכבות האיפור והגברים שעומדים לידה מבקשים ממנה להחזיר הכל חזרה באופן קומי למדי. 

קים קרדשיאן הטראש הבינלאומית הצטלמה לווג ספרד לחודש אוגוסט ללא איפור מאסיבי, עם מבט טבעי, בגדי יומיום, ללא לק, אודם, ערימות של סומק וצלליות - לגמרי בנטורל. ואם תשאלו אותי, מדובר בתמונה הכי טובה שידעה הכוכבת מימיה.

כמו בכל טרנד יש כאלה שיתחברו יותר ופחות אך אני חושבת שמדובר בטרנד שלא יחזיק מעמד זמן רב, ככל שהטכנולוגיה מתפתחת, יש הרבה תכשירים, איפור וניתוחים פלסטיים שנראים לגמרי פרש.

מקווה שיום יגיע וכולנו נסיר מעלינו את כל התחפושות שאנחנו לובשים כל השנה. כי אותנטיות זה הכי אחי.

מאחלת לכן שבוע נעים, רגוע ומלא באופנה!
נשיקות ואהבה,
ברנדה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה