בוטיקים שווים, חנויות הורסות, רחובות מוארים ונשים עם המון שקיות. השופינג ברומא הוא הרבה יותר ממה שחשבתן

ואו איטליה, כמה שאני אוהבת אותך. ולא, לא רק בגלל הפיצות והפסטות הטעימות ועתירות הקלוריות שיש בך, אלא מהסיבה הפשוטה שכאשר מגיעים אלייך מיד מריחים ניחוח של אופנה וקוטור באוויר. אז זה נכון, באיטליה ניתן למצוא אופנה עילית, אבל לרובנו שאוהבות לפשפש ולמצוא שופינג איכותי במחירים נוחים, זה בדיוק המקום האולטימטיבי. טיול ברחבי איטליה ללא שופינג הוא לא אותו הטיול. אז אם אתן מזדמנות לרומא כדאי לכן מאוד לקרוא, לגזור ולשמור. 

Teichen Outlet - היא אחת מחנויות האאוטלט הגדולות והמפורסמות ברומא - מותגים, מעצבים ובוטיקים מקומיים במחירים מצחיקים לגמרי של עד 50% הנחה. ממליצה לכן לבדוק את דף הפייסבוק של המקום בו מתעדכנים מדי יום מבצעים בזמן אמת. 


ויל דה קורסו - אחד הרחובות הפופלארים ביותר בקרב מקומיים ותיירים, אורכו כקילומטר וחצי. ניתן למצוא בו את כל חנויות המותגים המוכרות כמו דיזל, בנטון וכו'.. וכמובן את כל רשתות האופנה הגדולות - זארה, h&m ועוד. אם תמשיכו להסתובב תוכלו למצוא אופנה עילית מהממת וחנות של הרמס מיוחדת ואהובה במיוחד. 

טרסטברה - אזור קניות מדהים הממוקם בצידו השני של נהר הטייבר. ויש בו אווירה שאין בשום מקום אחר, סימטאות יפייפיות, חנויות בוטיק ייחודיות ויפייפיות. ואווירה אירופאית מושלמת.
Fashion District Valmontone Outlet - אם אין לך הרבה זמן לשופינג ואת חייבת להספיק הכל ביום אחד זה בדיוק המקום המושלם בשבילך. מעל 150 חנויות מותגים המבילות ביותר באיטליה. החל מאופנת ילדים, נשים ועד קוסמטיקה והכל במחירי אאוטלט מדהימים של עד 70 אחוז הנחה. מומלץ בחום והרבה אהבה.

ואם בא לכן לבקר בקניון:
יורומא 2 הוא הפיתרון האולטימטיבי. קניון חדש וענק המכיל מאות חנויות המסודרות בשלוש קומות. ניתן למצוא שם הכל מהכל, החל ב- h&m עד חנויות איטלקיות מיוחדות. המחירים דומים לארץ. מומלץ לקפוץ לביקור, למרות שתמיד אעדיף סיור ברחוב קניות מיוחד על קניון סגור.

קניון נוסף הוא הרומא איסט שהוא הקניון הגדול ביותר ברומא ובו מעל ל-200 חנויות.
ממליצה לכן לבקר בעיר המדהימה והסופר אופנתית הזאת.

ואל תשכחו כמובן לבקש TAX FREE בקנייה מעל ל- 155 יורו. כך תוכלו להנות מ-13 אחוזי הנחה נוספים על כל הקנייה.
צ'או.
ברנדה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה