עוד לא נחתו: בית"ר ירושלים פתחה את משחקי גביע הטוטו עם הפסד למכבי נתניה



הירושלמים, שרק לפני כשבועיים חוו הדחה ממוקדמות הליגה האירופית, הפסידו למכבי נתניה 0:2 במשחק במסגרת גביע הטוטו משערים של גאל מרגוליס ונבו מזרחי

בית"ר ירושלים הפסידה הערב(יום ג') למכבי נתניה 0:2 במשחק במסגרת גביע הטוטו שנערך בנתניה. הירושלמים שהודחו רק לפני כשבועיים ע"י שרלרואה הבלגית, עמדו למבחן ראשון מול קבוצת ליגת העל, ולא צלחו את המשוכה. בית"ר ירושלים פתחה עם ניסו קפילוטו וטל כחילה בהגנה, ובקישור עם שלומי אזולאי שחזר מפציעה ארוכה שהשביתה אותו מהמשחקים הראשונים בליגה האירופאית. בצד השני, חסרונם של ערן לוי ודיא סבע הפצועים לא הפריע לשחקני נתניה להתעלות על עצמם, כאשר גאל מרגוליס ונבו מזרחי שפתחו בהרכב היו גם אלה שהכריעו את המשחק.

 

בדקה ה-37 היה זה מזרחי שכבש, לאחר שקיבל מסירה נהדרת מגאל מרגוליס. החלוץ עמד מול קליימן בגבורה והכניע אותו. 1:0 לנתניה אחרי 37 דקות של כדורגל. בדקה ה-54 מכבי נתניה כבשה את השני כאשר הפעם גאל מרגוליס כבש בעצמו. טל איילה מסר כדור עומק נהדר לקשר, שעבר את קליימן וגלגל פנימה. 2:0 לנתניה בסיום.

 

לדראפיץ' מחכה עוד הרבה עבודה, שכן גם הוא יודע שבית" ירושלים צריכה להעלות את הרמה לקראת המשחקים הבאים, כאשר כבר ב-22.8 יארח את הפועל תל אביב באצטדיון טדי למשחק במסגרת המחזור הראשון בליגת העל.

 

תמונה: יונתן סינדל / flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה