אנשי לילה רבים יש בעיר, ולא מעט מהם נמצאים במערכת יחסים יציבה. היו גם כאלה שהתחתנו וגם כאלה שעשו המון רעש במדורי הרכילות. אך אף פעם איש לא דיבר על הנושא המעניין ביותר בעולם הלילי הזה...האם מערכות יחסים המתפתחות בעולם הלילה בין שני אנשי לילה אפשריות? האם אלו רק השפעות של אלכוהול? ואם זה אפשרי, מהם סיכויי ההצלחה?

חיי הלילה הם חלק בלתי נפרד מחיי במשך שש השנים האחרונות, ואם לומר את האמת לא מעט מאיתנו אנשי הלילה אוהבים להשתטות (יצא לי חרוז של שיכורה). הרכילות חגה סביבנו ומוצאת לעצמה בכל פעם מחדש, דרך יצירתית נוספת להעליל עלינו אינספור עלילות. ישקרו אנשי הלילה שיאמרו שהעניין לא מוצא חן בעיניהם- הרי אנחנו חיים את המדורים האלה, ומחכים לתמונות במוסף של שבת, בעיתון העיר. הכול טוב ויפה, עד שזה מגיע לזוגיות! זוכרים את התוכנית החמודה "דייט בחשיכה"? שבה קבוצת בנות ובנים מכירים בחדר חשוך, ומשם אמורה לפרוח אהבה אינסופית ומיליונים של קמפיינים לשחקנים. נכון מאוד, שחקנים. כך ההרגשה בשלבים מסוימים בחיי הלילה, שכולנו שחקנים ויש כללים מאוד ברורים.

הכלל החשוב ביותר הוא זוגיות. ניתן שתהיה זוגיות, אך שלא תפריע להתנהלות השוטפת של הדמות הלילית. כלומר, ללא סצנות קנאה, התעלקות חינמים לכל החברות או החברים וכמובן פרוטקציות בכניסה. בפועל כל הדברים שמניתי מתקיימים ובגדול, אין באמת הפרדה ולא מעט מאיתנו פורשים בדרך. כשאני שואלת האם מערכת יחסים בין שני אנשי לילה אפשרית? אני באמת שואלת האם סיטואציה כזו יכולה לשרוד למעלה משבוע, הרי שתשומת הלב לא מתחלקת באופן שווה והקנאה מתחממת ומתחילה לבעבע. כאשר איש לילה מפתח מערכת יחסים עם אנונימי/ ית החיים יפים וורודים וכולם מאושרים (עד כמה שניתן עד הפעם הבאה). כששני אנשי לילה מוצאים עצמם בלב ליבה של ההתרחשות הירושלמית, כולם שולפים ציפורניים, מחממים את הלשון ומחדדים את העט למדור הרכילות. מעניין שבתל אביב בחיי הלילה רגיל לחיות את הסצנה הזו, אך בירושלים זה הופך לדרמה מלווה בפרקים מייגעים של אופרות סבון. מתי אבדה האינטימיות? ביום שהחלטתם להיכנס לתוך העולם המושך הזה, פלרטטן הזה, חשוך עד מאוד ומספק בצורה בלתי רגילה.

בליינים רבים יבחרו לומר כי השפעות האלכוהול עושות את העבודה מעולה, וכך למעשה ניתן לראות לא מעט סיפורי אהבה ותשוקה בתוך מועדון אחד, שלא ייבשו גם את הסופרת הכי מקורית בעולם. ויש בליינים שיאמרו שחיים את החיים הליליים גם בתור בליינים קבועים או אנשי לילה הלוקחים חלק או שניים בתרבות הזו, ההרגשה ממכרת לעוד. לדיבורים מסביבנו, תחזוק השם שלנו בכל מקום בעיר לטוב או לרע, הרי כולם יודעים שהכול הבל הבלים וממשיכים להאכיל את כולנו בכפית. זה כייף להיות בתודעה, להרגיש חלק ממשהו ואפילו לרקוד על המצב הקיים בשביל לקבל עוד הצעה ממועדון שווה בעיר.

תנו לי לאזן את מחשבותיכם מעט, בכך שאציין שלא מעט זוגות נשואים ומאושרים נולדו בחיי הלילה בעיר ואף מתחזקים מערכות יחסים יציבות עד מאוד- עד עצם היום הזה. אהבה מתפרצת במקום הנכון ובזמן הנכון ואם תפסנו אותה הרווחנו. אני בטוחה שאת המשפט הקיצי הזה, אף איש לילה לא יעביר לילדיו ויבנה מסורת, אך כייף להתרפק בייחודיות של חיי הלילה הדברנים שלנו ולדעת שיוצאים לא מעט דברים טובים מהם.

עד לסוף שבוע הבא, צאו ותבלו ואולי תכירו את אהבת חייכם...או את הסטוץ הבא :)

זכרו- אם שותים לא נוהגים

שלכם,

יפית 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה