שנת הלימודים נפתחה לה בהצלחה ואלפי הורים עייפים שמחו לזרוק את הילדים הישר מהאוטו אל מסגרות החינוך. השבוע אני פונה לקהל העייף של הקיץ, לכל הזוגות הצעירים והותיקים עם הניסיון הרב, בכדי לאפשר לכם לבלות בעיר היפה שלנו ולקחת אויר מהחופש הגדול שמאחורינו...ומהחופש שממש עוד שנייה פה

הורים יקרים, יש בשורות משמחות בפי! חזרו לכם החיים, התחביבים, הפנאי מועט ובעיקר הרצון לצאת קצת מגבולות הסלון אל העולם המפתה. זה לא כזה קשה, בעיר כמו שלנו לקהל ההורים והזוגות שמעוניינים בחופש משלהם, יש לא מעט אופציות ואפילו טובות. לפני הרצון לברוח מהארץ, אני ממש מעוניינת לשמוע כמה סיפורי שלום ולא להתראות שלכם ביום הראשון ללימודים/ גנים וכדומה. עד כדי כך זה היה נורא? לא צריך לירות חצים בוערים, הבנתי שכמעט ואיבדתם את השפיות שגם ככה כמעט ולא נותרה. אל דאגה, החופש נגמר בשעה טובה ומוצלחת ולפני שיגיעו החגים והחופש שבא יחד איתם בחבילה אחת, אדאג לכם לכמה רעיונות טובים לבילוי זוגי ונעים בעיר הקודש.

הורים אוהבים את הילדים שלהם, ויש שאומרים "ילדים זה שמחה"...גם הרעש שהם מייצרים?! אתחיל ברעיון פינוק לכל המתייסרים שלא סובלים רעש! אתם הרי הכי זוג שמת אחד על השנייה, ומעוניינים בחברת האחר בצורה הכי אינטימית שלכם שיש. דייט טוב, אינטימי ושקט תמיד מדליק את האווירה ומחזיר אתכם לימים שהייתם צעירים (הכוונה בנפשכם). פאב נחמד ועמום במרכז העיר או אפילו באזור עין כרם יכול להיות הפתרון המושלם. הזמינו שולחן פנימי וצדדי, הימנעו ממסע ההיכרות עם כל המסעדה ותיהנו מארוחה טובה, כוס יין מעולה שמרגיעה את הנפש ובעיקר מהלבד שלכם ללא הילדים. טיפ שלי: תנסו את זה לפחות פעם בשבוע, זה תורם לזוגיות בטירוף.

אלה שהם לא סובלים מרעש, בכי וצרחות בין האחים בבית- בשבילכם מצאתי את הבילוי האולטימטיבי לשניכם יחד או אפילו בצירוף זוג חברים קרוב. מתחם השוק "מחנה יהודה" (הכי מנומס שלי), מכיל בתוכו ברדת הליל עולמות בילוי מדהימים וחוויתיים. השילוב של ריחות הדגים עם כוסות הבירה מבשלות לנו אווירה אותנטית, ירושלמית טובה לנפש. חברים רוצים להצטרף והרעיון מתאים לכם? למה לא, רק תיהנו יותר- אתם טיפוסים של רעש והמולה. תוכלו לשבת יחד עד אור הבוקר (כמובן אם יש בייביסיטר טובה, נאמנה ובעיקר פריירית בבית) , לצחוק על החיים וליהנות בלי החיתולים.

אם קשה לכם בכל זאת להיפרד מהילדודס ובא לכם לצאת לבילוי משפחתי אוהב, כשכולם נהנים מהמשפחתיות (אני מדברת על גילאים שאין להם כל כך דעה, כי כשתהיה...אתם תהיו בדיוק כמו הזוג הראשון במעלה הדף), מתחם התחנה החדשה בעיר מעניק מגוון אופציות בילוי משפחתיות גם לימי חופש וגם לערבים מיוחדים שכאלה. רק אל תשכחו הורים יקרים מסוג זה, עוד כמה רגעים והחגים פה! ארוכים מתמיד, משמחים מתמיד והכי מעייפים שתדמיינו. אולי בכל זאת עדיף שתיקחו לעצכם ערב חופשי - רומנטי ממש כמו פעם כי אולי בסופו יצטרף אח נוסף למשפחה.

עד לסוף שבוע הבא, צאו ותבלו

זכרו- אם שותים לא נוהגים

שלכם,

יפית

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה