נחנך הבית בירושלים



ראש העיר ירושלים ניר ברקת חנך אתמול ( ב') את פתיחת "הבית בירושלים", בית דיור איכותי לבני הגיל השלישי מרשת מגדלי הים התיכון הממוקם בשכונת ארנונה בירושלים

רשת מגדלי הים התיכון, רשת הציבורית גדולה בישראל לדיור איכותי לאוכלוסיית הגיל השלישי פתחה רשמית את הבית בירושלים, הממוקם ברחוב דניאל ינובסקי 4 בשכונת ארנונה והמצטרף לפריסה הארצית של רשת מגדלי הים התיכון המפעילה 7 בתי דיור איכותיים לבני הגיל השלישי בכפר סבא, נורדיה, רמת השרון, סביון, בת ים  ובגני תקווה.

הבית בירושלים הינו בית בוטיק, המיועד לגילאי 70+,הכולל 116 יחידות דיור איכותיות ומציע מגוון דירות מעוצבות בנות 2, 3 ו-4 חדרים, בעלות מפרט טכני עשיר, רמת גימור גבוהה והתאמה אידיאלית לנוחיות הדיירים בני הגיל השלישי.

ראש העיר ירושלים ניר ברקת חנך את הבית בירושלים בצוותא עם ההנהלה הבכירה של רשת מגדלי הים התיכון. לפני הטקס של גזירת הסרט ,ערך ברקת ,מלווה בסגן יו"ר דירקטוריון הרשת, בוריס לוין , מנכ"ל הרשת, דורון ארנון, המשנה למנכ"ל אופיר רוזנבוים, סמנכ"ל התפעול תומר רוזנברג ומנכ"ל הבית יואב וויס סיור בבית בירושלים, במתקני הבית ואף בדירה לדוגמא. לאחר מכן, נערך טקס חגיגי בנוכחותם של חברי דירקטוריון החברה, נציגי בעלי המניות, הדיירים שכבר החלו להתגורר בבית, עובדי הרשת ואורחים נכבדים נוספים. במהלך הטקס ברך ברקת על פתיחת הבית, על הגעתה של רשת מגדלי הים התיכון לירושלים וההשקעה המשמעותית שביצעה הרשת לטובת קהל בני הגיל השלישי בירושלים.

ראש העיר, ניר ברקת, התכבד בגזירת הסרט, שבישרה על פתיחתו הרשמית של הבית בירושלים.

יצוין כי שלב השיווק של הדירות בבית בירושלים לקהל הרחב נמצא בימים אלו בעיצומו כאשר מרבית הדירות שכבר שווקו התאכלסו על ידי הדיירים החדשים. 

המבנה של הבית בירושלים בשכונת ארנונה, נרכש על ידי רשת מגדלי הים התיכון בסך של 110 מיליון ש"ח ומאז רכישת המבנה המשיכה רשת מגדלי הים התיכון לבצע השקעות נוספות במבנה לצורך התאמתו והפיכתו למבנה ייחודי עבור בני הגיל השלישי כך שסך ההשקעה הנוספת הסתכמה בסך של כ-13 מיליון ש"ח. הבית בירושלים, מספק קשת רחבה של שירותים, מתקנים, פעילויות, חיי חברה ושירותים רפואיים.

מתקני הבית כוללים בין היתר: לובי מפואר, אולם הרצאות והופעות, חדרי פעילויות, חדר מחשבים, מסעדה ,בית קפה, בית כנסת, מרפאה, ספריה מכון יופי ועוד. כמו כן השיקה לאחרונה הנהלת הרשת את מתחם הספורט והבריאות של הבית בירושלים, במרכזו  בריכת שחייה סגורה ומחוממת באורך של 20 מטרים ובעומק של עד 1.30 מ', המאפשרת לאוכלוסייה הבוגרת פעילויות רבות בבריכה כגון שחייה, התעמלות והליכה במים בבטיחות אופטימאלית.

כמו כן במתחם הספורט החדש, חדר כושר מפואר, חדרי סטודיו בהם יתקיימו חוגים מגוונים  לגיל השלישי כדוגמת שיעורי אירובי, פלדנקרייז, פילאטיס, יוגה וכדומה וכן חמאם מיוחד, חדר סאונה יבשה, ג'קוזי ומלתחות מפוארות שהותאמו אף הן לקהל היעד של המתחם.

מיקומו המרכזי של הבית בירושלים, מאפשר לדייריו ולאורחיו נגישות רבה למרכזי קניות, מוסדות תרבות ומתחמי בילוי ופנאי וכן לתחבורה הציבורית ומעניק  לדייריו ניהול חיים עצמאי.

מהנהלת רשת מגדלי הים התיכון נמסר: "אנו מודים לראש העיר ניר ברקת שהגיע לחנוך רשמית את הבית בירושלים. חיפשנו לאורך תקופה ארוכה בית בו נוכל לתת ביטוי לאופייה הייחודי של ירושלים ולשלב בו את הייחודיות והנשמה של רשת מגדלי הים התיכון .בית שייתן לדייריו את ההזדמנות לחיות את ירושלים להתרגש ולהתאהב מחדש. אנו בהחלט שמחים ונרגשים שנפלה בחלקנו הזכות להגשים את החלום ולמצוא את המקום המיוחד והמתאים ביותר לכך- "הבית בירושלים". רשת מגדלי הים התיכון מביאה לבני הגיל השלישי בירושלים סגנון חיים ייחודי איכותי ובעיקר מייצרת עבורם עניין  בסטנדרטים הגבוהים ביותר לצד תחושה של בית וחמימות".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה