הוגש כתב אישום נגד המואשמים ברצח במועדון קינג ג'ורג'



פרקליטות מחוז ירושלים, הגישה היום (ה') לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד שלושה תושבי העיר בגין הריגת יעקב ברמי ז"ל במועדון "קינג ג'ורג'" בירושלים לפני כשלושה שבועות

על פי כתב האישום, בתאריך ה-25.9.15, לאחר חצות הגיעו שלושת הנאשמים, ישראל חנניאבייב, בן 24; עבד אל רחמן סליימה, בן 35 ופאדי לחאם, בן 37, לבלות במועדון "קינג ג'ורג'" בירושלים. השלושה הגיעו כל אחד בנפרד כאשר חנניאייב נושא על גופו סכין מתקפלת בעלת להב באורך של 9 ס"מ מוסלקת ומוצמדת לגופו. בהמשך התיישבו השלושה יחד עם מכרים נוספים סביב אותו שולחן. במקביל, הגיעו למועדון קבוצה נוספת של 17 מבלים ביניהם, יצחק ברמי ואחיו התאום, יעקב ברמי ז"ל והתיישבו בשולחן סמוך לשולחנם של הנאשמים. בין חנניאייב  ובין האחים היכרות ארוכת שנים ומריבות עבר.

במהלך שהותם במועדון, יצא יצחק יחד עם שתיים מבנות הקבוצה למרפסת, שם פגש בחננאייב ובין השניים החל ויכוח שהתפתח למגע פיזי על רקע ניסיוני של חנניאייב 'להתחיל' עם בת דודתו של יצחק.

לאחר שחזרו למועדון, ניגש חנניאייב ליצחק והוביל אותו לכיוון השירותים של המועדון. שם הכניס את יצחק לאחד התאים בניגוד לרצונו והחל להכותו. בין השניים החל להתפתח עימות פיזי במהלכו הגיע לשירותים גם יעקב ז"ל והחל לעזור לאחיו במאבקו. במהלך הקטטה שלף חנניאייב את הסכין ודקר את יצחק בבטנו וברגלו.

מבלים ששהו בסמוך החלו להפריד בין הכוחות. משכך, יצאו יעקב ויצחק מהמועדון. חנניאייב נכנס למועדון, קרא לשני הנאשמים האחרים והשלושה והחלו לצאת לכיוונם של האחים. נוכח האירוע בשירותים, התקדמותם המהירה של הנאשמים לעברם, הקללות שצעק לעברם הנאשם 1, וביודעם כי הוא נושא עמו סכין אשר כבר עשה בה שימוש, הבינו האחים כי הם עומדים בפני סכנה, וכדי להתגונן מפניה, הרימו אבנים וזרקו לכיוון הנאשמים. כשהנאשמים התקרבו אל השניים, והחלה קטטה כאשר הם משתמשים באגרופיהם ובגז מדמיע. חנניאייב שלף  את הסכין שעל גופו ודקר את יעקב 3 דקירות בפלג גופו העליון והוא התמוטט על הכביש. מיד עם התמוטטותו של יעקב ברחו הנאשמים מהמקום, כאשר חנניאייב משליך את הסכין לפת ביוב. כתוצאה מהדקירות, נפטר יעקב.

חנניאייב מואשם גם בעבירות של חבלה בכוונה מחמירה, החזקת סכין שלא כדין ושיבוש מהלכי משפט.

תמונה: flash 90/ אביר סולטן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה